رتبه سوم امورمالیاتی استان در ثبت اظهارنامه مالیاتی

اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد در تیرماه ۹۸ در بین استان‌های کشور، رتبه سوم ثبت اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  محمدعلی غفاری مدیرکل امور مالیاتی این استان گفت: در تیر ماه سال جاری در کهگیلویه وبویراحمد ۲ هزار و ۵۴۰ فعال اقتصادی از اشخاص حقوقی اقدام به ثبت اظهارنامه مالیاتی کردند که این تعداد نسبت به هزار و ۲۷۳ مورد سال گذشته بیش از ۱۱ درصد افزایش یافته است.
 
محمدعلی غفاری افزود: در خرداد ۹۸ نیز در کهگیلویه و بویراحمد اشخاص حقیقی بیش از ۱۷ هزار و ۳۰۰ اظهارنامه مالیاتی سال ۹۷ را ثبت کردند که این رقم با رشد ۱۰۴ درصدی همراه بود.
 
وی ادامه داد: مودیان مالیاتی که اظهارنامه مالیاتی خود را ثبت می‌کنند از معافیت‌های مالیاتی برخوردار می‌شوند و آن دسته از مودیان مالیاتی که در موقع مقرر اظهارنامه تسلیم نکنند، مشمول جریمه‌های سنگین خواهند شد.
 
مدیرکل امور مالیاتی این استان گفت: در سال ۹۷ افزون بر سه هزار میلیارد ریال مالیات در کهگیلویه وبویراحمد وصول شد و افزون بریک هزار میلیارد ریال از وجود مالیات بر ارزش افزوده و آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شد که این میزان سهم بسزایی در توسعه عمران شهری و روستایی دارد.
 
انتهای پیام/ط
 

 کسب رتبه سوم ثبت اظهارنامه مالیاتی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.