بسته اخبار حوادث امروز ۴ مردادماه ۹۸.

دومین تصادف مرگبار ۲۴ ساعت گذشته در بابل/دستگیری سارق حرفه‌ای احشام در بابلسر

مهم‌ترین حوادث امروز ۴ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهم‌ترین حوادث امروز ۴ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دومین تصادف مرگبار در بابل

غلام نیا  روشن سخنگوی اورژانس بابل گفت : امروز جمعه در ساعت  ۱۲:۵۵ دقیقه ظهرطی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی بر تصادف تراکتور با پیکان وانت در سهر امیر کلا مرزن آباد به سمت راهکلاگزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه امیرکلا و رضی کلا را به محل حادثه اعزام کرد.

سخنگوی اورژانس بابل گفت : در این حادثه متاسفانه ۱زن حدودا۳۳به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود. تکنسین تلاش‌های فراوانی برای احیا کردند که متاسفانه ثمری نداشت. ولی با این حال به بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل منتقل کردند متاسفانه تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

غلام نیا  روشن  افزود: دراین حادثه ۴ مصدوم داشت که ۲مرد ۱۸ و۱۷ساله و ۲ زن ۳۸و۳۷ساله دچار آسیب دیدگی مولتی تروما و هدتروما شدند تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه و مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

وی گفت: این دومین فوتی در ۲۴ساعته گذشته بر اثر تصادف در شهر امیر کلا بوده است.

انحراف مرگبار پیکان وانت در بابل

غلام نیا  روشن سخنگوی اورژانس بابل گفت: طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی بر انحراف پیکان وانت و برخورد با مغازه در کمربندی امیرکلا گزارش شد.

وی افزود : پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه بیشه سر و رضی کلا را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن گفت: در این حادثه بر اثر پیکان وانت براثر انحراف با ۲مرد ۱۵و۱۴ ساله که در مغازه مشغول کار بودند برخورد می‌کنند.

سخنگوی اورژانس گفت: دراین حادثه مرد ۱۵و۱۴ساله به شدت دچار آسیب دیدگی می‌شود. تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه و مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

وی گفت: متاسفانه یکی از مصدوم حادثه که مرد ۱۵ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فوت کرد.

دستگیری سارق حرفه‌ای احشام در بابلسر

 سرهنگ عبداله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری سارق حرفه‌ای احشام با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ رضوانی گفت:  پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت احشام، ۲ فقره سرقت موتورسیکلت و ۴ فقره سرقت ادوات کشاورزی در این شهرستان اعتزاف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده با حکم قضائی و روانه زندان شد، به شهروندان و صاحبان صنایع دامی و کشاورزی این شهرستان، توصیه کرد: محل نگهداری احشام را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنند، از اعتماد به افراد ناشناس که تحت عنوان مشتری به آنان مراجعه می‌کنند خودداری کرده و در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: حادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار