راهیابی تیم موتای پسران استان به رقابتهای استعداد های برترکشور

روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از راهیابی تیم موتای پسران استان به رقابتهای استعداد های برترکشور خبر داد

روابط عمومی اداره ی کل  ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،گفت:در تیم اعزامی موتای پسران رده سنی۱۲تا ۱۵ سال استان ،نیما قلی زاده ،مهرشاد مسعودیان ،آریا ویسی پور ،یونس قربان زاده ،آرتین بیوکانی ،عرفان بازی ،علی نظریانی اصل و احمد رضا عزیز پور حضور دارند.

حاتمی افزود :فخرالدین خسروانی بعنوان مربی بهمراه علیداد درخوران و سید عبدالله رستگار تیم موتای پسران را در این رقابتها همراهی می کنند.

گودرزی ،هدف از برگزاری المپیاد استعداد یابی کشور را شناسایی نخبگان ورزش جوان و نوجوانان کشور ذکر و اظهار امیدواری کرد تیم اعزامی همانند تیم موتای بانوان بتواند برای استان کسب مقام و مدال کند.

حسینان ،رئیس هیات رزمی استان نیز از حمایت همه جانبه علوی مدیر کل از ورزش و هیات رزمی تقدیر و افزود :بر خلاف تیم موتای بانوان ،تیم اعزامی موتای پسران در ۸ وزن عازم این رقابتها می شود و با توجه به شناختی که از این قهرمانان داریم کسب مقام و مدال دور از دسترس نخواهد بود.

سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان از تلاش رئیس و اعضای هیات و مربیان هیات رزمی استان در عازم دومین تیم اعزامی موتای استان به رقابتهای قهرمانی استعداد یابی کشور تقدیر و خواستار رعایت نظم و انضباط ،اخلاق مداری و حفط شئونات ورزشی شد.

علوی ،خواستار تلاش ورزشکاران تیم موتای استان در کسب مقام قهرمانی شد و ضمن تشکر از تیم موتای بانوان استان که در چهار وزن به فینال مسابقات موتای دختران کشور راه یافتند ،از تیم موتای پسران خواست همانند بانوان در این رقابتها خوش بدرخشند .
مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود:برای کسب مقام های کشوری در این مسابقات تلاش کنند و این ظرفیت در شما ورزشکاران استان کهگیلویه بویراحمد وجود دارد که سکوهای قهرمانی را فتح کنید.

مدیر ارشد ورزش استان از اهدای پاداش نقدی به قهرمانی که در این مسابقات برای استان کسب مقام کنند خبر داد و برای موفقیت این قهرمانان نوجوان آرزوی موفقیت کرد.

رقابتهای موتای قهرمانی استعداد یابی پسران کشور از ۳ لغایت ۷مردادماه به میزبانی شهر یزد برگزار می شود.

 

 

راهیابی تیم موتای پسران استان  به رقابت های کشوری

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.