نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

تاکید بر هم‌افزایی دستگا‌ه‌ها برای اجرای برنامه‌های عید غدیر

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه هماهنگی برنامه‌های عید غدیر گفت: مسئولان دستگاه ها برای اجرای باشکوه برنامه‌های این عید بزرگ هم‌افزایی داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استاندر جلسه هماهنگی برنامه‌های عید غدیر گفت: باید همان گونه که مسئولان و هیئت‌ها در ایام محرم و ماه رمضان پای کار هستند و با یکدیگر هم‌افزایی دارند، در عید غدیر نیز همین گونه باشند تا شاهد اثرگذاری بیشتر برنامه‌ها باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اولویت‌بندی برنامه‌ها را مهم و ضروری دانست و ادامه داد: اجرای فاخر، جذاب و تأثیرگذار برنامه‌ها مستلزم آن است که تعداد عناوین برنامه‌ها کم باشد تا بتوانیم با محتوابخشی هر چه بیشتر، جذابیت آن‌ها را افزایش دهیم.

وی بر استفاده از فرصت‌های نماز‌های جمعه و جماعت برای معرفی اهمیت عید غدیر تأکید کرد و یادآور شد: ائمه جمعه و جماعات تلاش کنند از فرصت‌هایی که در اختیار دارند برای معرفی اهمیت عید غدیر استفاده کنند.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه باید پیام غدیر را به سایر ملل مسلمان منتقل کنیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از مسلمانان جهان وقتی با پیام غدیر و مکتب اهل بیت (ع) آشنا می‌شوند، به آن روی می‌آورند و لازم است در زمینه انتقال پیام غدیر تلاش‌های جدی‌تری انجام دهیم.

انتهای پیام/ک

جلسه هماهنگی برنامه‌های عید غدیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.