سردار سلامی:

در روستاهای خسرج، خانه بهداشت و مدرسه احداث می‌شود

فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران از احداث خانه بهداشت و مدرسه در روستای سیل زده خسرج شهرستان حمیدیه خبر داد.

سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان خوزستان به همراه فرمانده سپاه استان، سرپرست فرمانداری حمیدیه و سایر مسئولان از روستا‌های سیل زده مسیر خسرج بویژه حمدان سلجه بازدید کرد.

سردار سلامی در حاشیه این بازدید از روستاهای سیل زده شهرستان حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: احداث یک مرکز بهداشت و یک باب مدرسه جامع متوسطه اول و دوم را در برنامه کاری خود داریم.

در روستاهای خسرج، خانه بهداشت و مدرسه احداث می‌شود

وی بیان کرد: به منظور ترمیم و آسفالت راه روستایی مسیر خسرج از طریق قرارگاه خاتم الانبیاء مشارکت خواهیم داشت.

فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در ادامه اظهار داشت: همچنین خرید یک قطعه زمین مسکونی برای یکی از اهالی روستای حمدان سلجه به ارزش ۸۰ میلیون ریال انجام شد.

حضور در شهرستان حمیدیه و افتتاح یک باب منزل مسکونی احداث شده توسط سپاه در حمیدیه سفلی از دیگر برنامه‌های سفر سردار حسین سلامی به استان خوزستان بود.

در روستاهای خسرج، خانه بهداشت و مدرسه احداث می‌شود

گفتنی است؛ در فروردین ماه سال جاری، بر اثر سیل مهیب و ویرانگری که استان خوزستان را فرا گرفت، بسیاری از اراضی کشاورزی در روستا‌های این استان از بین رفتند و خسارت زیادی به منازل روستاییان از جمله، روستای مگران ۳ در شهرستان شوش، روستای حمدان سلجه در شهرستان حمیدیه و بامدژ اهواز وارد شد.

در روستاهای خسرج، خانه بهداشت و مدرسه احداث می‌شود

انتهای پیام/گ

احداث مدرسه در روستاهای محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.