مشارکت ۳ هزار ورزشکار در نخستین فستیوال ورزش‌های رزمی اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مشارکت ۳ هزار ورزشکار در نخستین فستیوال ورزش‌های رزمی استان اردبیل نشان از اهمیت این ورزش را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در نخستین جشنواره ورزش‌های رزمی که بمناسبت روز اردبیل در استادیوم تختی اردبیل برگزار شد گفت: حضور۳ هزار ورزشکار در فستیوال ورزش‌های رزمی نشان از اهمیت این ورزش و علاقه کودکان و نوجوانان به این ورزش را دارد.

وی با بیان اینکه این جشنواره به دستور استاندار اردبیل درحال برگزاری است بیان کرد: از استاندار اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل و مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل که بانی این برنامه پر نشاط بودند قدردانی می‌کنم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در طول هفته اردبیل برنامه‌هایی متعددی را اجرا می‌کنیم که پویش پرچم جمهوری اسلامی ایران یکی از این برنامه‌ها بود.

آقاخانی افزود: وظیفه همه ما توسعه ورزش در استان است که برای این امر باید تلاش کنیم.

دراین جشنواره ورزشکارانی از هیات های ووشو ، جودو ، کونگ فو ، ورزش های رزمی ، کاراته و تکواندو به انجام حرکات ورزشی و نمایشی پرداختند .

شکستن اجسام سخت توسط رزمی کاران ، اجرای حرکات اراذل و اوباش توسط گروه دفاع شخصی و اجرای حرکات نمایشی رزمی از جمله ویژه برنامه های این فستیوال بود .

همچنین از پیشکسوتان شش رشته ورزشی حاضر در نخستین فستیوال ورزش های رزمی تجلیل شد .

استاد بهنام ابرار ، استاد محمد نادری ، استاد محمد مبارکی ، استاد بهروز مداح اصل ، استاد اژدر ملازاده و استاد برات فصاحتی تجلیل شدگان این جشنواره بودند .

طرح پویش پرچم جمهوری اسلامی ایران بعنوان سمبل و نشان وحدت و همدلی همه ملت ایران به مناسبت روز اردبیل در نخستین فستیوال ورزش های رزمی در استادیوم تختی اجرا شد.

در این جشنواره ورزشکاران ضمن انجام حرکات نمایشی و ورزشی با بدست گرفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران اتحاد یکدلی خود را اعلام کردند .

انتهای پیام/ح

فستیوال ورزش‌های رزمی در اردبیل برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار