اخبارحوادث امروز چهارم مردادماه ۹۸؛

دستگیری ۱۰ سارق در فریدن / کشف بیش از ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در گلپایگان

مهم‌ترین حوادث امروز چهارم مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز چهارم مردادماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری ۱۰ سارق در فریدن

سرهنگ "رضا محمدی"فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته با برنامه ریزی عوامل پلیس آگاهی، طرح عملیاتی ظفر و پاکسازی محلات جرم خیز در سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی، اجرا شد.

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۱۰ سارق سیم برق ومنزل که تحت تعقیب نیز بودند دستگیر شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: این افراد به ۱۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن در پایان از شهروندان خواست، هر گونه موضوع و موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف بیش از ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در گلپایگان

سرهنگ "علی سبحانی" فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت:در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان از چندین واحد صنفی بازرسی کردند.

او افزود: دربازرسی از ۲ واحد صنفی تعداد ۱۲ هزار و ۹۳۰ نخ سیگار و ۱۶۵ بسته تنباکوی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و واحد‌های صنفی نیز پلمب و پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، ازشهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را طی شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف ۴۰ فقره سرقت و دستگیری ۲۶ سارق در "کاشان

سرهنگ "علی پورکاوه فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: در راستای افزایش احساس امنیت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی پارک‌ها و تفرج گاه‌ها، دستگیری اراذل و اوباش، دستگیری فروشندگان مواد مخدر و سارقان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای طرح ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۳۸۰ کیلوگرم بادام خارجی قاچاق و ۱۱ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین از دیگر دستاورد‌های این طرح دستگیری ۲۶ سارق و کشف ۴۰ فقره سرقت است.

سرهنگ پورکاوه ادامه داد: وسایل نقلیه کشف شده پس از طی مراحل قانونی به مالکان استرداد و سارقان نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان هدف پلیس از اجرای این طرح‌ها را ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان و افزایش احساس امنیت دانست و تاکید کرد: تعامل و مشارکت مردمی با پلیس زمینه ارتقای امنیت و احساس امنیت را فراهم می‌کند.
 

جان باختن مرد ۳۵ ساله در گرمابه عمومی اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: دیشب با تماس یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر محبوس شدن مردی از اتباع خارجه در گرمابه‌ای در خیابان شمس آبادی اصفهان ماموران آتش نشانی ایستگاه ۱۴ به محل حادثه اعزام شدند.

محسن گلابی افزود: آتش نشانان ۱۰ دقیقه پس از این تماس به حمام وارد شدند که متاسفانه این مرد ۳۵ ساله، جان باخته بود و عملیات احیا بر روی وی بی ثمر ماند.

وی به تحویل جسد این فرد به پزشکی قانونی نیز اشاره کرد و گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.
 

 

مهار آتش‌سوزی تریلی حامل کارتن در اردستان

 
مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردستان گفت: مقارن ظهر امروز یکدستگاه تریلی حامل بار کارتن و ضایعات کاغذ که از تهران در مسیر یزد در حرکت بود، مقابل پلیس راه اردستان از قسمت بار دچار آتش‌سوزی شد.

حسین یزدانیان از آتش گرفتن کامل بار این کامیون تا قسمت کابین راننده خبرداد و افزود: با تلاش به موقع آتش نشانان از انفجار این خودرو جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارات جانی به همراه نداشت افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار