وزیر صمت در مازندران عنوان کرد؛

اجرای برنامه‌های جدید وزارت صمت در بحث فروش، بازاریابی و صادرات /صادرات غیر نفتی از الزامات رونق تولیدکشور

رحمانی گفت:بعد از تهیه مواد اولیه، در بحث فروش، بازاریابی و صادرات برنامه‌های خوبی تهیه و در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رحمانی  وزیر صنعت،  معدن تجارت صبح امروز بازدید میدانی از کارخانه بی بافت که در زمینه ماسک و وسایل بهداشتی البسه در شهرستان کلاردشت داشتند.

او در این بازدید گفت: مهمترین مشکلات کارخانه‌های تولیدی کشور و این کارخانه تامین نقدینگی و سرمایه در گردش است که بخشی از این در احکام بودجه در قالب تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده و اولویت کاری دولت است.

اوافزود: بعد از تهیه مواد اولیه، در بحث فروش، بازاریابی و صادرات برنامه‌های خوبی تهیه و در دست اقدام است؛ چرا که صادرات غیر نفتی از الزامات رونق تولید می‌باشد.

رحمانی در ارتباط با کارخانه بی بافت کلاردشت گفت: این کارخانه و تولیدات ان از کالا‌های خوب و استراتژیک می‌باشد و توانسته اشتغال زایی خوبی را فراهم کند؛ چرا که پس از راه اندازی کامل این کارخانه حدود ۶۰۰ نفر مشغول خواهند شد و حمایت از این گونه مراکز تولید در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

وزیر صنعت معدن و تجارت ضمن بازدید از شهرک صنعتی مرزن آباد، کارخانه تولید پودر استخوان جهت استفاده در ایمپلنت دندانپزشکی را با اعتبار ۵میلیارد تومان توسط بخش خصوصی با اشتغال زایی ۲۰نفر مستقیم و ۱۰۰نفر غیرمستقیم افتتاح کرد.

رضا رحمانی همچنین از کارخانه ناب استیل تولیدکننده اجاق گاز و هود و کارخانه تولید جارو برقی صنعتی سولار بازدید کرد.

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از این بازدید‌ها در نشستی که با محوریت کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور جمعی از فعالان اقتصادی در چالوس برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.

انتهای پیام/آ

 سفر وزیر صمت به مازندران

 

برچسب ها: وزارت صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.