امام‌جمعه سمنان تأکید کرد؛

خنثی‌سازی فتنه‌ها با وحدت و همدلی

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی گفت:برای خنثی‌سازی فتنه داخلی و خارجی حراست از نماز جمعه الزامی است.

خنثی‌سازی فتنه‌ها با وحدت و همدلیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان ضمن بیان اینکه برای خنثی‌سازی فتنه داخلی و خارجی حراست از نماز جمعه الزامی است، ابراز داشت: حضور و مشارکت همه آحاد جامعه در نماز جمعه نوعی همدلی اجتماعی را رقم می‌زند که با توجه به این دشمن برای کمرنگ جلوه دادن آن برنامه‌ریزی دارد.

وی ضمن بیان اینکه برگزاری چهار دهه نماز جمعه در کشور تأثیر بسزایی در دفاع مقدس، موقعیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جامعه داشته است، افزود: با توجه به اینکه این نقش غیرقابل‌انکار است بنابراین حراست و پاسداری از آن امری که باید موردتوجه واقع شود زیرا میراث نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه خباثت و دشمنی با ایران تنها به مسئله نماز جمعه ختم نمی‌شود، ابراز داشت: توقیف کشتی ایرانی در حمایت از خوش‌خدمتی به آمریکا نمونه کوچکی از این دشمنی‌ها را نشان داد که البته این حرکت آن‌ها بی‌پاسخ نماند و در کمتر از یک ماه کشتی آن‌ها نیز در تنگه هرمز توقیف شد.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه اقدامات سپاهیان غیور جای بسی تقدیر دارد، تصریح کرد: درحالی‌که مقامات انگلیسی توقیف نفت‌کش آن‌ها را از سوی ایران اقدامی تلافی‌جویانه دانستند اما در اصل این توقیف به دلیل عدم رعایت قوانین بین‌المللی در تنگه هرمز بوده است.

وی افزود: انگلیس با توقیف نفت‌کش ایرانی نوعی دزدی دریایی خلاف قوانین را انجام داد و می‌خواست تا برشدت تحریم‌ها بیفزاید اما اقتدار ایران نشان داد که هیچ‌گاه با این اقدامات دچار شکست اقتصادی نخواهد شد و برعکس این دشمنان هستند که با انجام این قبیل کارهای خبیثانه ضعف خود را به رخ جهان می‌کشند.

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه مسئله فلسطین از مواردی که در جهان اسلام نباید مورد فراموشی قرار گیرد، ابراز داشت: مشروعیت بخشی به رژیم غاصب اسرائیل بخش دیگری از حمایت و همکاری آمریکا را نشان داد که می‌خواهند فلسطین از یادها رفته و در فتح جهان پشتیبان هم باشند.

آیت‌الله شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: تنها راهکاری که می‌تواند اسرائیل را نابود کند همدلی و همراهی همه مسلمانان جهان در حمایت از فلسطین است و از سوی دیگر مقاومت مردم نیز با پشتیبانی ملت ایران و انصار الله می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

نقش سپاه قائم (عج) در عملیات مرصاد، ضرورت تقوا، لزوم شرکت در نماز جمعه و ولایت مداری مردم استان سمنان در پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب ازجمله مهم‌ترین مباحثی بود که از تریبون این هفته نماز جمعه سمنان مطرح شد.

انتهای پیام / م

همدلی و همراهی همه مسلمانان جهان تنها راه نابودی اسرائیل

برچسب ها: نماز جمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.