نماینده مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

‌می‌توانیم انتخابات آینده مجلس را الکترونیکی برگزار کنیم

حضرتی گفت: برگزاری الکترونیکی انتخابات شورایاری‌ها تجربه خوبی برای برگزاری این شیوه انتخابات به صورت سراسری است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  الیاس حضرتی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها از روند برگزاری این انتخابات بازدید کرد، گفت: وظیفه من بود تا در این مکان حاضر شوم و در جریان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها قرار بگیرم.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت خوب شهروندان در انتخابات شورایاری‌ها تا این لحظه گفت: آمارها که تا این ساعت به دست من رسیده است نشان می‌دهد که مشارکت، مشارکت پرشوری از سوی شهروندان بوده و نامزدهای انتخابات نیز مشارکت فعالی داشته‌اند.

حضرتی در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد برگزاری انتخابات مجلس نیز به صورت الکترونیکی برگزار شود، گفت: تجربه برگزاری انتخابات الکترونیکی شورایاری‌ها تجربه خوبی بود و ما این روش را در اسفندماه بررسی و امتحان می‌کنیم و احتمال آن زیاد است که برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از روش الکترونیکی استفاده کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که تا به این ساعت آیا در انتخابات شورایاری‌ها شرکت کرده است یا خیر، گفت: متأسفانه تا به این ساعت انتخاب شرکت در شورایاری‌ها را نداشتم اما با حضور در محله خودم (جواجه عبدالله انصاری) به طور حتم در انتخابات شورایاری‌ها شرکت خواهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار