عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران آزادشهر؛

نماز جمعه حلقه وصل مردم و مسئولان است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نمازجمعه آزادشهر : اداره‌ها باید برای نماز جمعه و جذب جوانان به نماز جمعه پیش‌قدم باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  حجت الاسلام سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نمازجمعه آزادشهر با بیان این که نماز جمعه حلقه وصل مردم و مسئولان است گفت: باید نماز‌های جمعه در مسائل فرهنگی محور باشد چرا که مقام معظم رهبری نماز جمعه را قلب فرهنگی و قرارگاه فرهنگی دانستند.
حجت الاسلام سالک افزود: باید همه مجموعه‌های مرتبط به نظام، نماز جمعه را محور فعالیت خود بدانند چرا که نماز جمعه و این اجتماع عظیم هفتگی هیچ جایگزینی ندارد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس با تاکید بر این که اداره‌ها باید برای نماز جمعه و جذب جوانان به نماز جمعه پیش‌قدم باشند گفت: در این ۴۰ سال بسیاری از توطئه‌های دشمن به وسیله نمازجمعه خنثی شده است.
امام جمعه آزادشهر نیز در خطبه‌های نماز این شهرستان با اشاره به فرارسیدن پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی به امامت آیت الله طالقانی و به دستور امام خمینی (ره) گفت: نماز جمعه یک رسانه قوی است.
حجت الاسلام شهابی با تاکید بر اینکه نماز جمعه دستاورد‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی فراوانی به همراه دارد افزود: نماز جمعه جایگاه ترویج روحیه عدالت خواهی، فرهنگ و حجاب و عفاف است، جایی که باید امر به معروف و نهی از منکر گسترش پیدا کند.

انتهای پیام / فا

 

نماز جمعه حلقه وصل مردم و مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.