توجه به جناح‌های سیاسی در آستان قدس جایی ندارد

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر نابسامانی، اشکال و ضعفی هم وجود داشته باشد، مردم به حساب نظام می‌گذارند، کسی نمی‌گوید کار آن جناح یا این جناح بود.

توجه به جناح‌های سیاسی در آستان قدس جایی نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام احمد مروی در دیدار با سعید نمکی، وزیر بهداشت با بیان اینکه در قضایای مختلف نگاه سیاسی ندارم، گفت: نگاه ما ملی است و تنها منافع مردم و کشور را در نظر می‌گیریم.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: هر خدمتی صورت می‌گیرد، همه به حساب نظام و انقلاب گذاشته می‌شود و اگر نابسامانی، اشکال و ضعفی هم وجود داشته باشد، مردم به حساب نظام می‌گذارند، کسی نمی‌گوید کار آن جناح یا این جناح بود.

وی تصریح کرد: وظیفه ما این است که به مردم خدمت و به آن‌ها رسیدگی کنیم تا در روز قیامت بتوانیم پاسخگو باشیم.

حجت‌الاسلام مروی با تأکید براینکه معیار کار ما خدمت به مردم است، افزود: در انجام امور محوله، توجه به جناح و جریان‌ها در برنامه‌های ما جایی ندارد، توصیه رهبری هم همین است و ایشان بیش از همه برای کمک به دولت‌ها وقت می‌گذارند تا باری از مشکلات مردم کم شود.

وی ادامه داد: درصدد ارایه خدمات و انجام پروژه‌هایی در حد مقدورات و امکانات در حاشیه شهر مشهد هستیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: هدف ما این است بیمارستان رضوی به لحاظ خدمات درمانی حرف اول را در منطقه بزند.

وی بیان کرد: چرا باید بیماران کشور‌های منطقه برای درمان به کشور‌های اروپایی یا ترکیه بروند، ما از نظر نیروی متخصص انسانی هیچ کمبودی در کشورمان نداریم.

انتهای پیام/ف

دیدار حجت‌الاسلام احمد مروی با  وزیر بهداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.