صادقی: بازی در جام شهدا برای بازیکنان جوان ما تجربه خوبی بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی در جام شهدا برای بازیکنان جوان ما تجربه خوبی بود و توانستیم به مصاف تیم‌های بزرگ پرسپولیس و شاهین بوشهر برویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره قهرمانی این تیم در جام شهدا و بی نظمی در برگزاری این جام اظهار کرد: در هر صورت می‌دانید که ما به پیشنهاد مدیریت باشگاه و زنده نگه داشتن یاد شهدا در این جام شرکت کردیم. همچنین تا دقیقه آخر مشخص نبود این مسابقات برگزار می‌شود یا نه و حضور تماشاگران هم در این بازی مشخص نبود. گویا اختلافاتی میان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای برگزاری جام شهدا بوده است. در مجموع برای تیم ما خوب بود که توانستیم خارج از مسابقات لیگ با تیم‌های بزرگ پرسپولیس و شاهین بوشهر بازی کنیم و بازی در این مسابقات برای بازیکنان جوان ما تجربه خوبی بود. در این بازی سعی کردیم بیشتر به بازیکنانی که برابر پرسپولیس بازی کردند استراحت بدهیم. به طور کلی خیلی خوشحالم که توانستیم نتایج خوبی در این جام بگیریم.

او درباره تاخیر بازی‌های لیگ بیان کرد: ما طبق برنامه پیشنهادی سازمان لیگ و خیلی هم به موقع و زود تمرینات خود را آغاز کردیم. تغییرات زیادی داشتیم به همین علت تمرینات خود را زود شروع کردیم تا تیممان هماهنگ شود. امیدوارم مشکلات حل شود و این طوری سخت است که تیم را به این صورت نگه داریم و زمان شروع لیگ مشخص شود.

مشخص نبودن برگزاری جام شهدا بر کیفیت این مسابقات تاثیر گذار بود

او درباره کیفیت بازی‌های جام شهدا گفت: جام شهدا تا دقیقه ۹۰ مشخص نبود که برگزار می‌شود و هر روز چند تیم انصراف می‌دادند و این موضوع کیفیت برگزاری جام را تحت تاثیر قرار داد.

هیچ کدام از مربیان نمی‌توانند برنامه ریزی کنند

صادقی درباره اینکه اردوی جدیدی برای تیم سایپا می‌گذارد، بیان کرد: در ابتدا باید زمان لیگ مشخص شود تا براساس آن برنامه ریزی کنیم و این طوری سخت است. یک دفعه تیم را به اردو ببریم و بازی‌های لیگ برگزار شود در آن صورت کار‌ها به هم می‌ریزد. بر این اساس هیچ مربی نمی‌تواند برنامه ریزی کند و نمی‌داند چه کاری انجام بدهد.

با برگزاری اردو در بروجن به توسعه فوتبال کمک کردیم

سرمربی سایپا درباره اینکه گله‌ای ندارد که برخی از تیم‌ها فرصت سفر‌های خارج برایشان فراهم شد، اما این تیم به خارج از کشور نرفت، گفت: نه ما از اول هم قرار بود اردویمان داخلی باشد و خیلی خوشحالیم که در داخل کشور اردوی خود را برگزار کردیم و به توصیه فدراسیون فوتبال هم عمل کنیم. ما به شهر بروجن رفتیم که بام ایران است و ۲ زمین چمن خوب داشت و سالن وزنه، استخر و امکانات خوبی داشت و در آن شهر اردو زدیم. در کنار اردویمان توانستیم به ۳ تیمشان هم کمک کنیم و به مدیریت باشگاه پیشنهاد دادیم و به توسعه فوتبال در شهر‌های کوچک کمک کردیم.

صادقی درباره اینکه نگرانی از بابت اردو‌های خارجی تیم‌های دیگر ندارد، گفت: به هر حال تیم‌هایی که می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند لازم است که به خارج از کشور بروند تا بازی‌هایی با تیم‌های قوی‌تر و بهتر برگزار کنند. به هر حال مشکلی نیست و تصمیم خودمان بود که در ایران اردو را برگزار کنیم.

کمپ‌های تمرینی در ایران باید مجهز شوند

او درباره اینکه به عتوان کارشناس از نظر شما درست بود با توجه به توصیه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برخی از تیم‌ها به خارج از کشور بروند، گفت: به هر حال پیشنهاد این بود تیم‌ها به خارج از کشور نروند، اما اگر کمپ‌های تمرینی در ایران مجهزتر شوند ما می‌توانیم در زمستان و تابستان از این کمپ‌ها استفاده کنیم به شرطی که مسئولان کمپ‌های خوبی درست کنند.

ما برای آینده سایپا تیم درست کردیم

صادقی درباره وضعیت نقل و انتقالات تیم سایپا گفت: همه نفراتی که جذب شدند و آن‌هایی هم که از تیم جدا شدند با نظر مستقیم من بوده است و از نقل وانتقالات راضی هستم و تیم جوان و خوبی داریم. ما برای آینده سایپا تیم درست کردیم و ۶ بازیکن در تیم ملی امید، ۳ بازیکن در تیم ملی جوانان و ۲ بازیکن در تیم ملی بزرگسالان داریم. فکر می‌کنم برای تیم باشگاهی در اختیار داشتن ۱۱ ملی پوش خیلی خوب است و فکر می‌کنم کمتر تیمی آن قدر ملی پوش داشته باشد.

او در پایان درباره اینکه بازیکن جدیدی به این تیم اضافه می‌شود یا نه، گفت: در حال حاضر بازیکنان تیم همین تعداد هستند شاید یکی، ۲ بازیکن در آینده به ما اضافه شوند.


بیشتر بخوانید:

شاهین فینالیست جام شهدا شد

پرسپولیس مدل آرژانتینی با تیمی نصفه و نیمه مقابل جوان‌های نارنجی پوش/ شاگردان ویسی به مصاف نیروی زمینی می‌روند

فولاد خوزستان از جام شهدا کناره گیری کرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار