وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تفاهم نامه توسعه فرهنگی هرمزگان امضا می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تفاهم نامه توسعه فرهنگی استان هرمزگان امضا می‌شود.

تفاهم نامه توسعه فرهنگی هرمزگان امضا می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تفاهم نامه توسعه فرهنگی استان هرمزگان امضا می‌شود.

سید عباس صالحی صبح شنبه در بدو ورود به استان هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: هرمزگان استانی ویژه به لحاظ جایگاه فرهنگی هنری در کشور است.

وی به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و افزود: امضای تفاهم نامه توسعه فرهنگی هرمزگان با استاندار یکی از مهمترین دستاورد‌های این سفر است که مطمئناً تحولات شگرفی در زیرساخت‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری به دنبال خواهد داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بیان داشت: سفر به شهرستان بندر لنگه و شهرستان رودان و افتتاح چندین پروژه فرهنگی هنری و دیدار با هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان‌های شرق و غرب و دیدار با پیشکسوتان و فعالان فرهنگ و هنر از دیگر برنامه‌های این سفر است.

دکتر صالحی به دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندر عباس اشاره کرد و اظهار داشت: حکم حجت الاسلام و المسلمین حاج محمد عبادی زاده به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی به ایشان تقدیم می‌شود.

انتهای پیام /ب

امضاء تفاهم نامه توسعه فرهنگی هرمزگان در سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.