دستگیری قاتل در کرمانشاه یک ساعت پس از وقوع جنایت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فرد قاتل حدود یک ساعت پس از ارتکاب جنایت در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در محله شاطرآباد بلافاصله ماموران یگان فوریت شهرستان کرمانشاه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت : با حضور ماموران در محل مشخص شد که جوانی ۳۲ ساله و متاهل بر اثر اصابت ضربات چاقو به سر و صورتش به شدت مجروح و در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

آمویی با بیان اینکه دستگیری قاتل در دستور کار ماموران کلانتری ۲۰ حافظیه قرار گرفت، افزود: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل شدند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه تصریح کرد: در حالی که هنوز ساعتی بیش‌تر از وقوع قتل نگذشته بود، ماموران کلانتری پس از دریافت مجوز قضائی موفق به ورود در مخفیگاه قاتل فراری شده و او را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم به قتل در بازجویی‌ها اتهام خود را پذیرفت و هدفش را از وقوع چنین جنایتی مشکلات فردی با مقتول عنوان کرد.

آمویی در پایان با دعوت عموم شهروندان به آرامش در هنگام عصبانیت و پرهیز از انجام اقدام خودسرانه، در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی از طریق مراجع ذی صلاح به حل آن بپردازند .

 

 

انتای پیام/د

درگیری در محله شاطرآباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار