شیراز میزبان نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو ٨ مردادماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید محمود موسدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس اظهار داشت:  شرکت‌های تولیدی از برند‌های داخلی و نمایندگانی از کشور‌های آلمان، فرانسه، ایتالیا، کره جنوبی، ترکیه و چین در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه بروزترین محصولات خود می‌پردازند.

وی از حضور فعالان برتر در ۳۵۰ غرفه در پنج سالن سرو، بهار، نرگس، حافظ و ملاصدرا و فضای باز نمایشگاهی خبر داد و افزود: بالغ بر ۱۰۵ مشارکت کننده که ۶۵ درصد خارج از استان و ۳۵ درصد از تولیدکنندگان مربوط به استان فارس است که در این نمایشگاه به ارائه تولیدات خود می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های دائمی فارس با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی فارس بعد از تهران ازنظر زیرساخت‌ها و حضور برند‌های معروف، رتبه برتر را به خود اختصاص داد‌ه، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و برخی از مشکلات موجود در حوزه این صنعت توانسته ایم هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری این نمایشگاه را انجام دهیم.

موسوی با بیان اینکه صنعت خودرو سازی یکی از مهمترین صنایعی است که نقش قابل ملاحظه‌ای در رشد اقتصادی دارد، بیان کرد: متخصصان، علاقمندان می‌توانند از هشتم تا ۱۱ مرداد ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس دیدن کنند.

وی اظهار کرد که در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌های جنبی از جمله برپایی کارگاه‌های آموزشی، همایش مربوطه با هماهنگی اداره کل استاندارد استان برگزار خواهد شد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم‌یدکی شیراز هم گفت: استان فارس بعد از تهران به لحاظ فناوری و برپایی نمایشگاه‌های معتبر در جایگاه مطلوبی قرار دارد و در این مورد ۹۰ درصد از متخصصان این نمایشگاه از تولیدکنندگان قطعات خودرو هستند.

عبدالهادی خسروفر گفت: با تعامل با اداره کل استاندارد، سازمان صمت چنانچه کالا‌های تولیدی که به نمایشگاه آورده می‌شود مشمول استاندارد نباشد اجازه شرکت به تولیدکنندگان داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه هیچ فروشی نداریم، اظهار داشت: ۶۰ تا ۷۰ درصد تولیدات این نمایشگاه مربوط به حوزه داخلی است.
انتهای پیام/ت

برگزاری نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در شیراز 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار