وصیتنامه جوانی که امروز به‌ دست رژیم آل خلیفه به شهادت رسید + تصویر

رسانه‌های خبری تصویری را از وصیتنامه یکی از جوانانی که امروز به‌ دست رژیم آل خلیفه به شهادت رسید، منتشر کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رسانه‌های خبری تصویری از وصیتنامه یکی از جوانانی که امروز به دست عوامل رژیم آل خلیفه به شهادت رسید را منتشر کردند.

وصیتنامه جوانی که امروز به‌ دست رژیم آل خلیفه به شهادت رسید + تصویر

در متن این وصیت نامه آمده است: «حکم اعدام را ابلاغ کرده‌اند. هر لحظه ممکن است حکم اعدام من اجرا شود. از خداوند عزوجل می‌خواهم که شهادت در راهش را نصیبم کند که شیرین‌تر از آن نیست. برادران ایمانی و مردم (بحرین) بزرگوار را سفارش می‌کنم به سیره سید الشهدا ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدا، و وصیت و وداعم را آنگونه می‌گویم که امام خمینی (ره) فرمود: با قلبی آرام و ضمیری امیدوار به فضل الهی از خدمت مردم مرخص و به خانه ابدی سفر می‌کنم. برادر شما علی العرب»

وصیتنامه شهیدی که امروز به‌ دست رژیم آل خلیفه به شهادت رسید + تصویر

همچنین مادر شهید احمد الملالی، جوان دیگری که به دست عناصر رژیم آل خلیفه به شهادت رسید، اعدام این فعال بحرینی را مایه ننگ آل خلیفه دانست.

پایگاه خبری النهضه نیوز فیلمی از سخنان مادر شهید احمد الملالی پخش کرد. مادر شهید الملالی هنگام دیدار با بستگان خود که برای دلداری او را در آغوش گرفته بودند، گفت: فرزندم احمد، قهرمان و سربلند است. احمد مظلوم بود و در راه حسین مظلوم (ع) گام برداشت. او، چون بزرگ بود مورد ستم قرار گرفت. او مایه افتخار و سربلندی ما و اعدام وی مایه ننگ و عار دشمنانش است.

حکومت آل خلیفه در بحرین با وجود هشدار‌های بین‌المللی، حکم اعدام احمد الملالی و علی العرب دو جوان بحرینی را اجرا کرد. این در حالی است که سازمان بین المللی دیدبان حقوق بشر هشدار داده بود که محاکمه‌ای که در آن حکم اعدام این دو جوان در سال ۲۰۱۸ صادر شد، با شکنجه و نقض تدابیر قانونی همراه بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بحرین ، اعدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحیده نوروزی
۱۱:۱۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام دوستان. اگر دقت کرده باشید کشورهای عربی اکثرا جنگ و جدال دارند یاسردمدارشون ظلم می‌کنند. صدام رو فراموش نکنیم. عرب حالت‌های تهاجمی دارند. خودتون رو ناراحتش ن نکنید. اینهمه کشته و بی‌رحمی با اسرای ما داشتند اینقدرخجالتشون دادیم بعد چند سال تازه کشورمون هم حمایت کرده ازشون تازه درست برخورد می‌کنند. کلا جنگ جنایت تو هر جا بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
خدارحمتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
Ali habibi
۰۸:۳۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
به نام خدا،خدایی که نوراو، در آسمان و زمین ،هر پنهان را به عرصه ظهور آورده ،خدایی که دعای بیچاره گان را به اجابت میرساند و غم آنان را برطرف میسازد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
عاقبت ظلم وستم نابودی اهلش خواهد بود به امید آزادی همه ی آزادی خواهان با ظهور منجی عالم .اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
اتحاد
۲۳:۵۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
نفرین و لعنت خداوند بر آلسعوود و آل‌خلیفه و آمریکای جنایت کار و آدم کش.
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۲۰:۲۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
بار خدایا بحق خودت این شهید عزیز را همنشین پیامبر اسلام (ص)واولیاء الله و همه معصومین و مخصوصا امام شهدا قرار بده وبا آنها محشور شون بدار.ولعنت ابدییت بدرقه دشمنان اسلام و مخصوصا ال خلیفه ملعون و همه دشمنان اسلام بکن انشاالله. وبزودی زود خبر خوش از سرزمین‌های اسلامی مبنی بر ازادی امت های مسلمان از زیر یوغ مستکبرین عالم به گوش مان برسد.انشاالله تعالی.
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۳۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
ال خلیفه // انشاا... عاقبت معمر قذافی و صدام از شما دور نیست
آخرین اخبار