رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

امنیت پایدار در حوزه‌های ترافیکی و اجتماعی نیازمند مشارکت عمومی است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، گفت: امنیت پایدار در حوزه‌های ترافیکی و اجتماعی نیازمند مشارکت عمومی است.

امنیت پایدار در حوزه‌های ترافیکی و اجتماعی نیازمند مشارکت عمومی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی  در جلسه تعاملی با فرمانده یگان امنیت سپاه ناحیه امیرالمومنین (ع) استان گفت: پلیس برای حل مشکلات و معظلات ترافیکی به دنبال استفاده از ظرفیت‌های بالقوه سایر دستگاه و سازمان‌های دولتی و نظامی می‌باشد و یکی از نهادی‌های که از پتانسیل بالای برای فرهنگ سازی برخوردار است سپاه و بسیج است.

وی بابیان اینکه کارکنان سپاه تمایل زیادی به همکاری با پلیس در زمنیه اجرای مقررات راهنمایی و رانندگی دارند، افزود:متاسفانه به دلیل محدودیت‌ها و نبود سازوکار‌های قانونی تاکنون نتوانستیم به خوبی از این ظرفیت‌ها اجتماعی در راستای پیشبرد اهداف سازمانی استفاده کنیم.

سرهنگ کوهزادی در ادامه به احیایی طرح بازرسان نامحسوس در آینده نزدیک اشاره کرد و ادامه داد:قطعا طبق پیش بینی‌های صورت گرفته در این طرح، یکی از نهاد‌های که می‌تواند در اجرای هرچه بهتراین طرح با پلیس همکاری کند سپاه و نیرو‌های بسیج است.

کوهزادی عنوان کرد: باید توجه داشت در اجرای ماموریت‌ها دستگاه‌های نظامی و انتظامی کشور هر قدر هم که توان علمی، نیروی انسانی و تجهیزاتشان را بهبود دهند، اما به تنهائی قادر به تامین نظم و امینت ترافیکی نبوده و تنها راه برقراری امنیت و آرامش ترافیکی مشارکت مردمی است.

وی از تعامل و همکاری سپاه و بسیج با پلیس راهنمایی و رانندگی استان در برقراری و تامین امنیت مراسمات مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان و ماه محرم و اربعین و... قدر دانی کرد.

سرهنگ منصور ملک حسینی  فرمانده یگان امنیت سپاه ناحیه ایلام در ادامه این نشست اعلام کرد: نیروی انتظامی و سپاه به دنبال هدف واحدی که همان استقرار نظم و امنیت در جامعه و حاکمیت قانون است هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ماموریت‌های پلیس گسترده بوده و به تنهائی نمیشود بار سنگین مشکلات جامعه را به دوش کشید و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و به حداقل رساندن آمار کشته‌های حوادث ترافیکی، افزایش تعاملات دوسویه و هدفمند موثر خواهد بود.

فرمانده یگان امنیت سپاه امیرالمومنین استان با اشاره به تعامل نزدیک، صمیمی و شبانه روزی سپاه و پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، در حوزه‌های فرهنگی، امنیتی و اجتماعی، از آمادگی کامل بسیج و سپاه ناحیه استان در همه زمینه‌ها به ویژه برقراری امنیت در مراسمات مذهبی و. ..خبر داد.

انتهای پیام/ د

امنیت پایدار در حوزه‌های ترافیکی و اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.