در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛

آیا وعده جذب قبول شدگان آزمون استخدامی قوه قضائیه سال ۹۶ محقق می‌شود؟

مسئولان سه قوه وعده داده‌اند که تا یک ماه آینده تمام ۷ هزار و ۲۰۰ قبول‌شده آزمون استخدامی سال ۹۶ دستگاه قضایی جذب شوند.

بآیا وعده‌های دولت، مجلس و قوه قضاییه برای جذب قبول شده آزمون استخدامی دستگاه قضا تا یک ماه آینده محقق می‌شوده گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۹۶ قوه قضاییه آزمون استخدام ۷ هزار و ۲۰۰ نفر از کارکنان قوه قضاییه را برگزار کرد و بنا شد افرادی که در آزمون کتبی و مصاحبه قبول می‌شوند تا سال ۹۷ به کار مشغول شوند، اما بعد از گذشت دو سال از برگزاری آزمون هنوز این افراد به کار گرفته نشده‌اند.

یکی از شروط شرکت در آزمون استخدامی سال ۹۶ قوه قضاییه عدم اشتغال در مشاغل دیگر است، به همین دلیل افرادی که در این آزمون شرکت کردند از کار قبلی خود انصراف داده اند و بعد از گذشت دو سال همچنان بیکار هستند که مشکلات زیادی برای آن‌ها و خانواده هایشان ایجاد شده است.

قوه قضاییه عدم به کارگیری این افراد را کمبود بودجه اعلام کرده است و می‌گوید: اگر دولت بودجه لازم برای استخدام این افراد را تامین کند، دیگر مشکلی برای به کارگیری ۷ هزار ۲۰۰ قبول شده آزمون سال ۹۶ ندارد.

در کنار صحبت‌های قوه قضاییه، دولت اعتقاد دارد که آزمون سال ۹۶ بودن مجوز برگزار شده است. خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مجوز برگزاری آزمون استخدامی سال ۹۶ را از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه پیگیری کرد. براساس توضیحات این معاونت، براساس برنامه پنجم و ششم توسعه قوه قضاییه سالیانه مجاز است ۸۰۰ قاضی استخدام کند و به ازای هرقاضی ۳ کارمند استخدام کند.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان همچنین ۲۰ خردادماه موضوع استخدامی ۷ هزار و ۲۰۰ قبول شده آزمون قوه قضاییه را از اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه پیگیری کرد.

اسماعیلی در این رابطه گفت: اقدامی که قوه قضاییه مبنی بر برگزاری آزمون استخدامی کارکنان انجام داد یک اقدام صد در صد قانونی و بر مبنای مجوز بود. در قانون برنامه و بودجه به قوه قضاییه اجازه داده شده است که سالیانه ۸۰۰ قاضی و هر قاضی سه کارمند (۲ هزار و ۴۰۰ کارمند) استخدام کند؛ این مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: در یکی دو سال اخیر این کار انجام نشد و قرار شد مجموع تمام استخدامی‌های سال‌های اخیر یک مرتبه انجام شود و براساس مجوز سازمان برنامه و بودجه این اقدام انجام و آزمون استخدامی در سال ۹۶ برگزار شد.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: اهتمام قوه قضاییه بر آن بود که این افراد در همان سال ۹۶ استخدام شوند و شروع به کار کنند، اما متاسفانه شرایط و اوضاع کشور و شاید قدری بهانه گیری‌ها و یا بی مهری دولت وعدم تخصیص اعتبار برای جذب افرادی که آزمون قبول شده اند باعت تاخیر در استخدام همکارانی شده است که واقعا ما به حضورشان در قوه قضاییه نیاز داریم.

اسماعیلی افزود: امروز نیاز جدی قوه قضاییه جذب نیرو‌های جدید است، اما جذب نیرو‌ها در دوره قبلی ریاست قوه قضاییه به سرانجام نرسید، در دوره جدید و اوایل اردیبهشت ماه امسال، ریاست قوه قضاییه تعدادی از معاونین و وزیر دادگستری را موظف کرده که پیگیری‌های قانونی برای تخصیص اعتبار در دولت و سازمان برنامه و بودجه را برای استخدام این افراد انجام دهند و این موضوع کاملا قانونی پیگیری می‌شود.

وی گفت: موضوع استخدام نیرو‌های جدید آن قدر مهم است که رئیس قوه قضاییه شخصا این موضوع را از دولت و رئیس جمهور پیگیری می‌کند.

اسماعیلی در خصوص زمان به کارگیری این افراد بیان کرد: تعیین زمان دست قوه قضاییه نیست و دست دولت است و تیمی که مرکب از معاونین و وزیر دادگستری برای پیگیری کار قبول شدگان در آزمون استخدامی تعیین شده است تمام تلاش خود را می‌کنند تا در اولین زمان این افراد تعیین و تکلیف شوند.

رئیس قوه قضاییه، آوایی وزیر دادگستری را به عنوان مسئول پیگیری کار قبول شدگان آزمون استخدامی از دولت انتخاب می‌کند.

۲۴ خرداد ماه آوایی وزیر دادگستری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با نتیجه پیگیری‌های خود از دولت برای تعیین و تکلیف این افراد گفت: دولت اعتقاد دارد که کاش هماهنگی‌های قانونی استخدامی این افراد قبل از برگزاری آزمون انجام بیشتر انجام می‌شد.

وزیر دادگستری گفت: اگر هماهنگی‌ها بهتر و بیشتر انجام می‌شد، ممکن بود کار خیلی زودتر به سرانجام می‌رسید.

وی ادامه داد: حتما باید در تعداد استخدامی‌ها متناسب با وسع و امکانات موجود دولت هماهنگی صورت گیرد، گرچه ممکن است نیاز قوه قضاییه به استخدام نیرو‌های جدید خیلی بیشتر از امکاناتی باشد که برای دولت مقدور است.

وزیر دادگستری گفت: بنده در این خصوص پیگیری و مکاتباتی با رئیس جمهور و با انصاری معاون رییس جمهور چندین جلسه مذاکره داشتم. وی در پاسخ به این سوال که اختلاف دولت و قوه قضاییه بر سر تعداد استخدامی و یا بودجه در نظر گرفته شده برای قبول شدگان است، گفت: در خصوص هر دو مورد بین دولت و قوه قضاییه مورد اختلاف است.

وزیر دادگستری افزود: دولت عددی را استخدامی نیرو‌های جدید مطرح کرده است که ممکن است دولت به دلیل محدودیت‌هایی که دارد نتواند این تعداد را استخدام کند، موضوع بعدی در خصوص بودجه مورد نیاز است که باید با سازمان مدیریت هماهنگی لازم صورت گیرد.

۹ تیرماه اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه دربرنامه تلویزیونی از آغاز روند جذب قبول شدگان آزمون استخدامی خبر داد و گفت: قوه قضائیه برای حضور این نیرو‌ها نیاز مبرم دارد و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و با امر ریاست قوه قضائیه، کارگروهی مأمور شدند که موانع شروع به کار کسانی را که پذیرفته شدند، بردارند و همه را جذب خواهیم کرد. در فاز اول ۲ هزار نفر به جایگزینی بازنشستگان و کسانی که منفک شدند، جذب می‌شوند و نگرانی برای پذیرفته‌شدگان به وجود آمده است. این افراد تحت پست‌های مشخص جذب شدند و کسی قرار نیست جای آن‌ها را بگیرد و هیچ تضییع حقی صورت نمی‌گیرد. زمانی برای این موضوع قابل تعیین نیست و دولت در حوزه تأمین اعتبار حقوق و مزایا و تخصیص پست‌های سازمانی باید ما را کمک کند.

۱۵ تیر ماه محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در رابطه با زمان با اعلام موافقت دولت برای جذب قبول شدگان آزمون قوه قضاییه گفت: بودجه ما تصویب شده و سهم هر دستگاه مشخص است، سازمان برنامه و بودجه پول دیگری که ندارد! هرچه که منبع برای سال ۱۳۹۸ وجود دارد مجلس این منبع را بین همه قوا و دستگاه‌ها توزیع کرده، اگرمجلس منابع لازم را برای دستگاه قضایی قرار داده و مجوز آن را هم از سازمان اداری و استخدامی کشور گرفته، چه مخالفتی با آن داریم؟ حتما موافق استخدام این افراد هستیم.

معاون رئیس جمهور افزود: قانون گذار در قانون برنامه ششم مشخص کرده اگر دستگاهی قصد استخدام دارد، باید مجوز لازم را از سازمان اداری استخدامی کشور بگیرد و از سازمان برنامه و بودجه نیز تحقیق کند که منابع این کار در بودجه وجود دارد و اگر منابع آن وجود داشت و سازمان برنامه بودجه مجوز لازم را صادر کرده باشد؛ خبر خوش آن است سازمان برنامه و‌بودجه موافق جذب این ۷ هزار نفر است.

۲۵ تیرماه آوایی وزیر دادگستری برای پیگیری کار قبول شدگان به مجلس رفت. نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس برگزاری نشستی در مجلس با حضور وزیر دادگستری، معاون منابع انسانی قوه قضائیه، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی و مسئولانی از سازمان برنامه و بودجه برای تعیین تکلیف وضعیت ۶۴۰۰ نفر از قبول شدگان قوه قضائیه خبر داد و گفت: وضعیت این افراد ماه‌ها است بلاتکلیف مانده بنابراین بر آن شدیم تا این نشست را برگزار و وضعیت قبول شدگان را تعیین تکلیف کنیم.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس مقرر شد آوایی، وزیر دادگستری برای استخدام و جذب این ۶۴۰۰ برنامه ریزی کند، زیرا قوه قضائیه اعلام کرده بود اگر سازمان برنامه و بودجه و امور اداری و استخدامی قبول کنند تمامی این افراد را جذب می‌کنیم بنابراین قرار شد تمامی این افراد جذب و استخدام شوند.

وی ادامه داد: وضعیت این افراد تا یک ماه آینده باید تعیین تکلیف شوند و مقرر شد حتی یک نفر از این افراد باقی نمانند؛ نظر رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در این رابطه مثبت داشت.

آوایی گفت: قرار بود هفته قبل تعدادی از مسئولان قوه قضاییه در وزارت دادگستری حضور پیدا کنند و جلسه هماهنگی در این خصوص برگزار شود که برای معاون رییس جمهور ماموریتی کاری پیش آمد و این جلسه منتفی شد، انشاالله اول هفته آینده این جلسه هماهنگی با حضور نمایندگانی از دولت و قوه قضاییه برگزار می‌کنیم و امیدوارم در این جلسه بتوانیم موانع موجود را برطرف و این مشکل را تا حدود حل کنیم.

اول مرداد ماه حجت الاسلام و المسلمین امینی معاون منابع انسانی قوه قضاییه در خصوص نتیجه جلسه با نمایندگان مجلس به منظور پیگیری کار استخدامی قبول شدگان آزمون قوه قضاییه در پاسخ به این سوال که شنیده شده فقط ۴هزار نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه تعیین و تکلیف می‌شوند، مابقی پذیرفته شدگان چه خواهند شد؟ گفت: در جلسه‌ای که ما با حضور رییس دادگستری و رییس حوزه ریاست و معاون اول رییس جمهور و وزیر دادگستری در سازمان امور استخدامی داشتیم مقرر شد به میزانی که خود قوه قضائیه از اعتباراتش بتواند نیرو جذب کند قبول شدگان آزمون را جذب کرده و رایزنی کند تا دولت بودجه استخدام مابقی افراد را تامین کنند. در کمیسیون قضایی مجلس هم مقرر شد برای جذب تمام افراد در یک ماه آینده پیگیری‌های لازم انجام شود.

براساس وعده‌های نمایندگان مجلس، وزیر دادگستری و مسئولان دستگاه قضا وضعیت استخدامی تمام ۷ هزار و ۲۰۰ قبول شده آزمون استخدامی قوه قضاییه سال ۹۶ باید تا یک ماه آینده مشخص و مراحل جذب آن‌ها آغاز شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۴۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام کسی اطلاع داره کسایی که کارمند قوه قضاییه میشه بعداز چند وقت رسمی میشه چون اولش نوع استخدام قراداد کار معین است؟
Iran (Islamic Republic of)
شاهد
۱۱:۲۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
چرا کسی به داد ما قبول شده ها نمیرسه زندگیمون از هم پاشیده، افسردگی گرفتیم چرا باید قربانی اختلاف دو‌قوه بشیم
Iran (Islamic Republic of)
در راه مانده
۱۳:۳۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
به خدا کلی گرفتاری کلی بدهی داریم
چرا کسی تکلیف ما را مشخص نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
زخمی
۱۲:۲۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
تکلیف ما معلوم شد یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۲۳:۳۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
شما را به خدا قسم با وزیر دادگستری مصاحبه کنید خیلی ها مثل ما چشم انتظارند
Iran (Islamic Republic of)
پژمرده
۱۳:۵۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
دیگه به هیچ چیز امید ندارم دوست دارم هر چی زودتر بمیرم
Iran (Islamic Republic of)
نمیدانم!!!!!
۱۳:۵۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
من که واقعا گیج شدم هر سری هر کسی هر وعده ای که میخواد میده!!!!
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۳:۲۳ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
کی نتیجه تلاش و پیگیری هامون را باید ببینیم؟
به خدا با یه مادر پیر که آرزوی داماد شدن من را داره و هنوز هم وضعیت استخدامیم معلوم نیست چه کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
رحمت خدا
۱۰:۵۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
قول یکماهه وزیر پایان یافته. وزیر باید نسبت به این مسئله پاسخگو باشند
چرا برای بقیه آزمون ها بودجه میدند وقتی نوبت به ما میرسه از مشکلات بودجه ای دم میزنند
Iran (Islamic Republic of)
چشم انتظار
۱۰:۲۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
قول یک ماهه وزیر تمام شد!
Iran (Islamic Republic of)
5000نفر منتظر
۱۰:۱۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
چرا مصاحبه با وزیر را در برنامه تون نمیگنجونید؟
5000 نفر منتظر جذب استخدامیشونن
Iran (Islamic Republic of)
محسن آراقاتان
۱۶:۵۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
زودتر با وزیر دادگستری مصاحبه ای انجام بدید . ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
ای بابا یک مصاحبه مگه چیه ک انجام نمیدید ؟؟؟؟"؟
Iran (Islamic Republic of)
هیات همراه
۱۰:۲۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
کی این بودجه ما فراهم میشه؟
چرا کسی به فکر ما نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
راضیه تیفان
۰۸:۳۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
آقای وزیر قول یکماهتون کجا رفت؟
مردادماه رو به اتمامه!
Iran (Islamic Republic of)
منتظر تهیه خبر
۰۸:۲۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
پس کی خبر و مصاحبه ای از وزیر دادگستری تهیه میشه؟
امروز 26 مرداده !!
Iran (Islamic Republic of)
قول یکماهه وزیر
۰۸:۲۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
سلام . دیگه وقتشه که یه گزارشی یا مصاحبه ای با وزیر دادگستری انجام بدید مرداد ماه دیگه تمومه. چرا خبری از قول یک ماهه وزیر نشده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
خدایا خودت گره از این کار باز کن دیگه امیدی به این مثلا مسئولین هم نیست ، از پیگیری کردن هم خسته شدم ، دیگه بریدم
Iran (Islamic Republic of)
وفای به عهد
۱۳:۲۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ کَبُرَ مَقْتًا عِندَ اللَّهِ أَن تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ.(سوره صف2و3)اى کسانى که ایمان آورده اید چرا چیزى میگویید که انجام نمیدهید نزد خدا سخت ناپسند است که چیزى را بگویید و انجام ندهید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
معجزه الهی بشه کارمند بشیم
۱۳:۱۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
خبرگزاری محترم خدا قوت
ما منتظر تهیه خبر از جانب شما هستیم
"مسئولان سه قوه وعده داده‌اند که تا یک ماه آینده تمام ۷ هزار و ۲۰۰ قبول‌شده آزمون استخدامی سال ۹۶ دستگاه قضایی جذب شوند."
Iran (Islamic Republic of)
دختر مجرد
۱۲:۰۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام من به وعده های مسئولین اعتماد کردم و به خانوادم قول دادم که نهایتا تا آخر ماه میرم سرکار !!!!!!! بنده خدا ها خیلی امیدوار شدن ودارن با امید مشکلات رو تحمل میکنن...... منم هر روز که میگذره وبه آخر ماه نزدیک میشم هراسان تر وپریشان تر میشم
Iran (Islamic Republic of)
متصدی
۲۳:۳۱ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
خواهشا از وزیر دادگستری در مورد زمان دقیق شروع به کار مصاحبه کنید و ما را از بلاتکلیفی نجات بدین
Iran (Islamic Republic of)
خبرنگار محترم لطفا با دقت این پیام رو بخونین
۱۴:۰۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
خواهشی که ما از شما داریم اینه که شنبه که پایان فرصت یکماهه وزیر هست حتما مصاحبه ای باهاشون داشته باشین
و حتماااا و قطعا صحبت نبود بودجه رو مطرح میکنن لطف بفرمایین بعد از اون با اقای نوبخت مصاحبه ای کنین
آقای نوبخت هم حتماااا و قطعا میگن بودجه نداریم و قوه باید از منابع داخلی خودش استخدام انجام بده و پاس میده به اقای رییسی
بعد آقای رییسی میگه ما هم بودجه نداریم و دولت باید بده
بعد از اون مصاحبه کنین با دولت، دولت میگه قوه قضاییه مجوز استخدامی نداشته و باید با امور استخدامی صحبت کنین
بعد برین سراغ امور استخدامی؛ امور استخدامی هم میگه ما مجوز داشتیم و بر اساس برنامه 6 توسعه بوده میگه برین سراغ نوبخت
و دوباره........ دور باطل
آیا بعد از دوسال معطلی این حق جوانان نخبه ای هست که از بین 100 هزار نفر پدیرفته شده اند؟؟؟
خدا شاهده خسته شدیم! بریدیم!!! این چه عدالتیه که در حق کارمندای خودشون هم بی عدالتی میکنن

خواهش میکنممممممممم یه نفر از شما خبرگزاری محترم مسئول بشه و سفت و سخت پیگیری استخدام بشه و به هر کی پاس دادن پیگیری کنه تا به نتیجه ای برسیم
ار خبرنگار بودم قطعااا این کارو میکردم
الان 1000 نفر از 5000 نفر اینجا کامنت گذاشتن یعنی 20 درصد از بچه ها چشمشون به این سایت و شماس
خیلیها هم توی قسمت فارس من خبرگزاری فارس پیام گذاشتن ولی وقتی دیدن خبر مهمی نشد دیگه کامنتی نمیزارن
لطفا امیدمون رو نا امید نکنین و پیگیری کنین
سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۰۶ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
گل گفتی دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
آرزو به دل کارمندی
۱۳:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
خبرگزاری محترم خدا قوت
ما منتظر تهیه خبر از جانب شما هستیم
"مسئولان سه قوه وعده داده‌اند که تا یک ماه آینده تمام ۷ هزار و ۲۰۰ قبول‌شده آزمون استخدامی سال ۹۶ دستگاه قضایی جذب شوند."
Iran (Islamic Republic of)
*
۲۱:۰۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بخدا حالمون بده ٬کسی نیست به دادمون برسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
باسلام،لطفاباوزیردادگستری مصاحبه کنیدپس چی شداین قولی ک دادی،مردادم ک داره تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
خبر جذب
۱۱:۳۵ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
ضمن تشکر از زحماتتون لطفا با وزیر دادگستری مصاحبه ای را انجام بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید
لطفا ور صورت امکان با وزیر محترم دادگستری مبنی بر قول ایشان جهت جذب پذیرفته شدگان قوه قضاییه مصاحبه نمایید . خدا خیرتون بده از زحمات شما متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۱۰:۵۰ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام،خواهش می کنم با وزیر محترم درباره قولشون مبنی بر استخدام همه تاپایان مردادماه مصاحبه ای داشته باشید واین همه جوان بیکار را از بلاتکلیفی در بیاورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام، لطفا اگه براتون مقدوره یه مصاحبه با وزیر دادگستری و آقای نوبخت داشته باشید شاید گره از کار این همه جوون باز شد خدا خیرتون بده.
Iran (Islamic Republic of)
بلاتکلیف
۲۱:۲۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
تو را خدا بدامون برسید واقعا زندگی هامون داره از هم میپاشه وزیر محترم منتظر عملی شدن وعده تان هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
خواهش می‌کنم از وزیر محترم درخواست پاسخگویی داشته باشید وبه داد دل ما برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام
با وزیر دادگستری مصاحبه کنید و وعده جذب ۱ ماه رو پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۴۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام، فردا جلسه هئیت دولت هستش، لطفا با جناب وزیر ک در جلسه هستند، مصاحبه کنید
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۹:۳۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
خداییش آقای نوبخت خرج یه سال آقازدشون ک خارج از کشوره کنار میذاشتن ما الان استخدام بودیم
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۹:۲۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
چطور واسه آموزش و پرورش پارسال 16 هزار نفر و امسال 65 هزار نفر جذب میکنن و آزمون نگرفته بودجشون تامیین هست انوقت یکی از قوای کشور از سال 92 تا حالا ی آزمون 6 هزارتایی گذاشته ک نتونسته همونم جذب کنه !!!
Iran (Islamic Republic of)
لبلا
۱۸:۵۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
تو رو خدا یه کاری کنین تکلیف مارو مشخص کنید...دیگه بریدیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۴۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
دیگه به خداخسته شدیم ازوزیرمحترم پیگیری کنیدتامشکل همه حل بشه ‌انشاا...
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید
شما که این همه مرام بخرج دادید و تا حالاش ما رو کمک کردید تو فرصت چند روزه باقیمانده با وزیر محترم مصاحبه کنید تا ترتیب جذب یک ماهه ۵۰۰۰جوان فراهم شود
United States of America
دل ارا
۱۵:۵۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
درود
باسپاس از همراهیتان در طی این مسیر خداقوت
خواهشمندیم پیگیر مصاحبه با وزیر محترم باشید
این حق ما هست که بدانیم تکلیف ما چه میشود
و باید توجیهی پشت هر تصمیمی باشه بعد دوسال باید مشخص بشه
United States of America
امیر حسین
۱۵:۴۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
خواهان جذب همه پذیرفته شدگان تا پایان مرداد هستیم
United States of America
سجاد
۱۵:۴۶ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام خداقوت
خواهشا پیگیر مصاحبه با وزیر باشید مرداد ماه هم در حال تمام شدن هست هنوز جواب گزینش ما نیومده اینجوری بخواد پیش بره نتیجه ای نداره
لطفا پیگیری کنید برای مصاحبه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۳ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
باسلام،لطفاباوزیردادگستری مصاحبه کنیدپس چی شداین قولی ک دادی،مردادم ک داره تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
خدا خودت گره از کارمان باز کن
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۵:۱۲ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
واقعا چرا. مااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
خخخخ بازم این وعده سرکاری بود ......
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۰:۰۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
پس چرا خبری نمیشه..ما داریم به قهقرا میریم...
Iran (Islamic Republic of)
حمیده بوران
۰۹:۵۰ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
پس کی تعیین تکلیف میشیم؟
انتظار تا کی؟
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۰۹:۴۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
وزیر محترم اینقدر که به وعده عمل کردن شما برام مهمه جذب برام مهم نیست...به عهدت وفا کن..
Iran (Islamic Republic of)
هیچکس
۱۱:۵۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آَمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ کَبُرَ مَقْتًا عِندَ اللَّهِ أَن تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ.(سوره صف2و3)اى کسانى که ایمان آورده اید چرا چیزى میگویید که انجام نمیدهید نزد خدا سخت ناپسند است که چیزى را بگویید و انجام ندهید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۱:۵۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَوْفُوا بِالْعُقُودِ...
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۲:۳۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
سلام، خواهشا با وزیر درباره قولش مصاحبه کنید، مهلت یکماه ایشان چند روز دیگه تموم میشه
Iran (Islamic Republic of)
چشم به راه
۲۱:۲۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
مسئولین محترم باشگاه خبرنگاران،لطفامصاحبه..‌مصاحبه...مصاحبه
Iran (Islamic Republic of)
۹۶ها
۱۸:۱۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
باسلام .آقای وزیر ۲۵مرداد ماه رو برای ما ۵۰۰۰خونواده روز ب یادمانی کنید. ممنون میشیم بحالتون عمل کنید.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
سلام ، لطفا پیگیر وضعیت جذب قبول شدگان کادر اداری قوه قضاییه و تحقق وعده مسئولین باشید
Iran (Islamic Republic of)
خدا خودش شاهده
۱۳:۳۹ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
یعنی میشه یه روز از خواب پاشم دیگه بیقراری و استرسی که از بلاتکلیفی دارم با یه زنگ زدن جهت دعوت به کار تموم بشه
Iran (Islamic Republic of)
مریم کزما
۱۳:۳۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
امیدوارم غروب مرداد با طلوع شهریور برای همه ما مسرت بخش باشه
آمین
Iran (Islamic Republic of)
بازام
۱۳:۳۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
خدایا تاکی انتظار؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ببار ای باران ببار
۱۳:۲۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
چرا ما را از این بلاتکلیفی بیرون نمیارن
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منتظران جذب درمردادماه
۱۳:۱۵ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
۲۵مرداد چندروزش مونده چرا خبری نیس.آقای آوایی وزیر محترم بفکرماباشین .
Iran (Islamic Republic of)
توسعه
۱۲:۱۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
دوستان راست میگن علاوه بر اقای آوایی یه مصاحبه ای هم با آقای نوبخت انجام بدید
Iran (Islamic Republic of)
کادر اداری
۱۱:۰۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
با وزیر مصاحبه کنید
با نوبخت مصاحبه کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
با نوبخت مصاحبه کنید
Germany
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
یک ماه اوایی تموم شد
Iran (Islamic Republic of)
ای خدا
۲۱:۵۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
مناهلم مستاجرم و یه بچه دارم بیکارم بخدا به نونمنم شبم محتااجم پس فردا عید قربان هست من به بچه ام چی. بگم ؟؟ترا خدا به دادمون برسبن
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۲۰:۳۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
سلام تو را خدا از مسئولان بخواهید فقط فقط فقط به حرف خودشان عمل کنند در جلسه 25 تیر باحضور دولت وقوه قضایبه ووزیر دادگستری بنا شد وزیردادگستری مراحل جذب تمام پذیرفتگان کارکنان اداری قوه قضاییه را انجام دهند وجذب حداکثر درمدت یک ماه صورت بگیرد مسئولان فقط به وعده خودشان عمل کنند خواهشمندیم از وزیر پادگستری هم مصاحبه بگیرین که این وعده درچه مرحله ای است واین افراد از شهریور شروع به کار می کنند؟ متشکر
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۲۰:۳۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
جناب اوای ما باید چند تا عرفه بگذر که تکلیف ما روشن بشه لطفلا پاسخ بدین
Iran (Islamic Republic of)
نفس آخر
۱۸:۱۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
متآهل ودارای فرزندهستم وبخاطر بوجود اومدن این شرایط، دارم عصبی ودیوانه میشم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۱۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
پیگیری جذب کارکنان اداری قوه قضاییه لطفا لطفا لطفا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
سلام، خواهش می کنم یه مصاحبه با وزیر دادگستری داشته باشید و در مورد وضیعت باقی بچه ها سوال کنید که چه زمانی قراره جذب بشن، خود شون قول یک ماه رو دادن، با تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
دوسال انتظار
۱۴:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
دو سوم از مرداد ماه تموم شد و هنوز خبری از جذب همه پرسنل نشد آقای وزیر باید نسبت به قولی که دادند پاسخگو باشند
اگه میشه یه سوالی در این باره از وزیر بپرسید
Iran (Islamic Republic of)
هر روز بدتر از دیروز
۱۴:۱۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
از وزیر محترم بپرسید چرا قول بی عمل میدن؟!!!!
به خدا تمام قسطام مونده
Iran (Islamic Republic of)
کارمند چشم به راه
۱۴:۱۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
چرا با وزیر دادگستری مصاحبه نمیکنید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
همتیان
۱۴:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
چرا دیگه خبری از جذب نیست!!چرا به قولشون عمل نمیکنند!
Iran (Islamic Republic of)
تنهای تنها
۱۴:۱۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
فقط 10 روز دیگه تا پایان مرداد مونده
Iran (Islamic Republic of)
96 تا 98
۱۴:۰۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
چرا مصاحبه با وزیر را انجام نمیدید؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۱۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
سلام.خواهش میکنیم صدای ما باشید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
اقا توروخدا یکی به داد اینهمه جوون برسه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سینا
۱۲:۴۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
اقا توروخدا یکی به داد اینهمه جوون برسه با هزارتا مشکل دستدو پنجه نرم میکنیم افسردی گرفتم. خدا رو‌خوش نمباد چطور میخواین پیش خدا جوابگو باشین. اخه این انصاف نیست
Iran (Islamic Republic of)
بی خیال دنیا
۱۱:۲۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
مصاحبه مصاحبه مصاحبه
مصاحبه
مصاحبه
مصاحبه
Iran (Islamic Republic of)
؟
۱۱:۲۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
خسته شدیم لطفا به این بلاتکلیفی بی انتها پایان بدید!!
Iran (Islamic Republic of)
صبوری تا کی؟
۱۱:۱۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
خبرنگاران محترم باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تبریک به خاطر روز خبرنگاران که چندین روز پیش بود و تشکر و قدردانی از زحمات بی وقفه شما. تو را خدا یه تاریخی برا مصاحبه با وزیر دادگستری انجام بدید
پوسیدیم از بلاتکلیفی !!!
Iran (Islamic Republic of)
همکاران آینده
۱۱:۰۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
به قول فرموده همکاران. باشگاه خبرنگاران چه زمانی با آقای آوایی وزیر محترم مصاحبه میکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
کائنات هستی
۱۰:۵۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
ضمن تشکر از همکاران محترم در باشگاه خبرنگاران جوان .فکر کنم وقت آن رسیده که باشگاه خبرنگاران جوان مصاحبه ای را با وزیر دادگستری انجام بدند
Iran (Islamic Republic of)
خدا را دارم
۱۰:۵۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
باشگاه خبرنگاران جوان کی با وزیر مصاحبه میکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
جوان منتظر
۱۰:۳۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
سبلم بر مسئولین باشگاه خبرنگاران جوان. ببخشید کی ترتیب مصاحبه با وزیر را میدید؟ لینک شما از تاریخ 7 مرداد فعال شده ولی تا کنون مصاحبه ای با وزیر صورت نگرفته!
Iran (Islamic Republic of)
ارسطو
۱۰:۳۶ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
مرداد هم که داره تموم میشه پس این قول وزیر کجا رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۹:۲۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸
سلام..وزیر محترم دادگستری خواهش میکنم به این سونامی بلاتکلیفی پایان بدید...
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
هوش
۲۰:۰۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
وزیر باید به قول ۱ماهه خود عمل کند
Germany
وحید
۲۰:۰۴ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
پایان مرداد نزدیکه و هیچ خبری نشده
لطفا دوباره پیگیر این مشکل بزرگ برای جذب یکباره شوید
مممممممنووووون
United States of America
علی
۲۰:۰۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام.لطفا مصاحبه با وزیر دادگستری در مورد جذب قبول شدگان قوه قضائیه و وعده ایشان در مورد جذب قبول شدگان تا پایان مرداد را جویا شوید.با تشکر
Canada
مهدی
۲۰:۰۳ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
خواهشا مجددا پیگیری نمایید .
Germany
فاطی
۲۰:۰۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
شما تنها کسایی بودین که به ما کمک کردین ،لطفا این بار با از وزیر دادگستری مصاحبه کنید و در مورد روال انجام کارها بپرسید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۵۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام خواهش میکنم صدای مارو به مسولین بسونید
United States of America
وزیر دادگستری
۱۹:۳۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
چاره کار مصاحبه با وزیر دادگستری
Iran (Islamic Republic of)
قبول شده ازمون۹۶
۱۹:۱۸ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام.دوسال بلاتکلیفی زندگیمان راسخت ومشقت بارکرده.لطفاباوزیردادگستری مصاحبه کنید که فرصتشان درحال تمام شدنه تابه الان چه اقداماتی رو واس جذب ما جوانان مملکت که درازمون قانونی قبول شدیم صورت گرفته است؟؟
Iran (Islamic Republic of)
قبول شده ازمون قوه قضاییه
۱۹:۱۲ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
باسلام،ماپذیرفته شدگان کادر اداری قوه قضائیه سال ۹۶، دوسال است بلاتکلیفیم، با توجه به جلسه ۲۵تیرماه کمیسیون قضایی مجلس باخضور وزیر دادگستری ومعاون منابع انسانی قوه و قول وزیر مبنی بر جذب همه پذیرفته شدگان تا پایان مردادماه و همچنین مصاحبه معاون منابع انسانی قوه که دقیقا همین مطالب(جذب همه تا پایان مردادماه) را گفتند، لذا از شما خواهشمند است درباره اخرین اقدامات صورت گرفته برای جذب تمامی پذیرفته شدگان بپرسید؛ همچنین ما خواهان این هستیم که همگی باهم جدب بشویم، بدون هیچگونه تفکیک و گروه بندی، چون همگی در شرایط برابری آزمون دادیم و قبول شدیم،باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۹:۱۰ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام.بخداهرساعتم برایمان اندازه یکسال میگذره.به گوش مسولین برسونید بخصوص وزیرمحترم دادگستری برسونید که مهلت یکماهشون داره تمام میشه.بفکرما جوانان باشند.متشکر
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۸:۴۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
وزیر باید پاسخگو باشه، چشم 5هزار تا جوون به آقای وزیر تا بلکه از این بلاتکلیفی در بیاییم، دیگه همه کلافه شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۸:۴۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
توروخدا با وزیر دادگستری مصاحبه کنید
آخرین اخبار