اردوغان: همگان باید بدانند ما با هر کسی که در کنار اسرائیل باشد، مخالفیم

رئيس‌جمهور ترکيه در سخنانی اقدامات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینیان را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «رجب طیب اردوغان» رئيس‌جمهور ترکيه در سخنانی ضمن محکوم کردن اقدامات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در قبال فلسطینیان تاکید کرد: ما قبول نمی‌کنیم که در مقابل سرکوبگری‌های رژيم تروریستی اسرائیل سکوت کنیم که به صورت بی‌مهابایی در فلسطین در جریان است.

رجب طيب اردوغان گفت: همگان باید بدانند ما با هرکسی که در کنار اسرائیل باشد، مخالفیم. کسانیکه به فریادهای فلسطینی‌هایی که خانه‌هایشان در بخش شرقی قدس اشغالی ویران می‌شود، گوش نمی‌دهند و کسانیکه به حرمت مسجدالاقصی احترام نمی گذارند، با این کارهای خود ارزش‌هایشان را با دستان خودشان نابود می‌کنند.

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد پس از تخریب خانه‌های مردم در کرانه باختری تمام توافق‌های تشکیلات خودگران با رژیم صهیونیستی به صورت نامحدود معلق می‌شود.

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه هفته گذشته با ادعای غیرقانونی بودن، اقدام به تخریب ده‌ها خانه متعلق به فلسطینی‌ها در نزدیکی قدس کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
این اردوغان چرا دمدمی مزاجه؟یک روز از شدت عصبانیت از اسرائیل جلسه را ترک میکنه یک روز در برابر حمله اسرائیل به کشتی کمک رسانیش سکوت میکنه یک روز با دوستان اسرائیل همداستان میشه و در کنار داعش قرار میگیره یک روز هواپیمای روس میزنه وروز بعد سامانه موشکی ازش میخره.تکلیفش با خودش هم روشن نیست
آخرین اخبار