برگزاری چهار تورنمنت ملی دوچرخه سواری در آذربایجان شرقی

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی از برگزاری چهار تورنمنت ملی دوچرخه سواری در سطح استان خبر داد.

برگزاری چهار تورنمنت ملی دوچرخه سواری در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،هاشم کندی رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در گفتگو باخبرنگاران گفت: ششم تا دهم مرداد ماه میزبان مسابقات قهرمانی کشوری کارگران و هفتم تا دهم میزبان آخرین مرحله لیگ جوانان در بخش پیست و جاده هستیم.

وی افزود: المپیاد استعداد یابی دوچرخه سواری در بخش دختران و پسران نیز دیگر برنامه‌ای است که در آینده خواهیم داشت.

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در خصوص زیرساخت‌های مورد نیاز برای این مسابقات ابراز کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری باشکوه این مسابقات فراهم شده است و تمامی مسابقات در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

هاشم کندی در ادامه افزود: نکته قابل توجه این است که نخستین بار در پیست یادگار امام مسابقات‌قهرمانی کشور برگزار می‌شود و همچنین برای نخستین بار از جاده‌های داخل یادگار امام استفاده می‌شود بدون اینکه در ترافیک شهری تداخلی داشته باشیم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی، در خصوص ارزیابی وضعیت تیم‌های استانی، در بخش کارگری تیم فعال است و در لیگ دسته یک کشوری رکاب می‌زنند وامیدواریم نتایج خوبی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: در بحث لیگ جوانان جاده و پیست همیشه تیم‌های ما جزو تیم‌های برتر هستند و در این عرصه کاپ و مدال داشتیم که امیدواریم نتایج خوبی را داشته باشیم.

رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی در پایان گفت: سال گذشته در بحث المپیاد ورزشی نتایج بسیار خوبی را شاهد بودیم، اما با توجه به اینکه هر سال با ورزشکاران جدید الورود در این عرصه روبرو هستیم پیش بینی این موضوع از حالا سخت است، ولی با پشتکار و تمرینات ورزشکارانمان امیدواریم نتایج بهتری نسبت به سال گذشته را کسب کنیم.

 

انتهای پیام/ش

چهار تورنمنت ملی دوچرخه سواری در آذربایجان شرقی برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار