معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان:

تصادف ۲ تریلی در محور سبزوار-میامی/ راننده تریلی نجات یافت

علی یحیایی گفت:در پی تصادف دو تریلی در کیلومتر ۹۷ محور سبزوار-میامی یکی از رانندگان گرفتار در میان آهن‌پاره‌ها رهایی یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان ، ضمن بیان اینکه در پی تصادف دو دستگاه تریلی در کیلومتر ۹۷ محور سبزوار به میامی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از حادثه دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های میاندشت و سه‌راهی بیارجمند به محل حادثه اعزام شدند.

وی بابیان اینکه در این حادثه متأسفانه راننده یکی از تریلی‌ها در میان آهن‌پاره‌ها گرفتارشده بود، افزود: امدادگران هلال‌احمر با استفاده از ست نجات عملیات رهاسازی انجام داده و برای انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه در این عملیات شش نفر نیروی عملیاتی به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات حضور داشتند، ابراز داشت: هم استانی‌ها و هم‌وطنان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز که شاهد حادثه بودند با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند تا در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان عملیات امداد و نجات انجام شود.

یحیایی اضافه کرد: یکی از دلایل وقوع تصادفات خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است که از هم‌وطنان تقاضا می‌شود برای پیشگیری از حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر حتماً استراحت یک ربع را بعد از هر دو ساعت رانندگی در برنامه خود داشته باشند.

انتهای پیام / م

خستگی و خواب آلودگی راننده تریلی علت تصادف  در جاده سبزوار به میامی

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار