مدیرکل استاندارد سمنان:

پلمپ پنج جایگاه سی اِن جی در استان سمنان

عباس رستمی گفت: پنج جایگاه سی ان جی، به دلیل رعایت نکردن استاندارد‌های در ۲ سال گذشته در استان مهر و موم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس رستمی مدیرکل استاندارد سمنان گفت: اکنون ۴۲ جایگاه سی ان جی در استان سمنان فعال است که از این تعداد، ۴۱ جایگاه بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از استاندارد‌های لازم در ارایه خدمات برخوردار هستند.

وی افزود: پنج جایگاه مهر و موم شده سی ان جی در ماه‌های گذشته با رفع ایراد‌های فنی و تایید کارشناسان اداره کل استاندارد استان باردیگر فعال شد.

مدیرکل استاندارد استان سمنان ادامه داد: ارزیابی نحوه استاندارد جایگاه‌های سوخت در سه مرحله انجام می‌شود و در مراحل مختلف براساس استانداردهای‌ملی نحوه خدمات‌رسانی ارزیابی می‌شود.

رستمی تصریح کرد: هشت شرکت ارزیابی مخزن گاز سی ان جی در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار وجود دارد که رانندگان وسایل نقلیه دوگانه‌سوز برای اطمینان از استاندارد‌های لازم مخازن گاز خودروی خود به این شرکت‌ها مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: تولید کپسول‌های گاز مایع مشمول استاندارد اجباری است و پنج جایگاه گاز مایع در استان سمنان فعال است.

رستمی افزود: تمامی جایگاه‌های گازمایع در استان سمنان از استاندارد‌های لازم در خدمات‌رسانی برخوردار هستند و باید براساس استاندارد اجباری تمام موارد فنی رعایت شود.

مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: سالانه سه تا چهار مرتبه از جایگاه‌های عرضه گاز مایع با ارزیابی‌های فنی بازدید می‌شود و در صورت مشاهده مشکلات فنی در اخطار‌های لازم به مدیر جایگاه داده می‌شود.

شهروندان برای اطمینان از استاندارد بودن کالا‌های تولیدی می‌توانند بارکد زیر علامت استاندارد بر روی کالا را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام / م

تولید کپسول‌های گاز مایع مشمول استاندارد اجباری است

برچسب ها: گاز ، پلمپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار