معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری همدان تأکید کرد؛

لزوم تجهیز نمازخانه‌های بین‌راهی در فصل تابستان

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به سفر‌های تابستانی بر لزوم تجهیز نمازخانه‌های بین‌راهی تأکید کرد.

لزوم تجهیز نمازخانه‌های بین‌راهی در فصل تابستانمحمد سرگزی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  بر ایجاد گروه‌های نظارت و بازرسی از نمازخانه‌های بین راهی تأکید کرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت حضور گردشگران در استان و لزوم افزایش زمینه‌های خدمات‌رسانی به مسافران علاوه بر مقوله حمل‌ونقل توجه ویژه به مجتمع‌های خدماتی رفاهی نیز در برنامه کاری این اداره کل است.

وی با بیان اینکه در تفاهم‌نامه ارسالی از سوی ستاد اقامه نماز کشور با وزارت راه و شهرسازی نیز بر افزایش نمازخانه‌ها و خدمات مرتبط و ایجاد شرایط مناسب برای نماز مسافران در سفر‌های تابستانی تأکید شده است، افزود: یکی از راه‌های خدمت‌رسانی به مردم تلاش در ایجاد زمینه‌های رفاه و آرامش در سفر به ویژه برای ادای واجبات الهی است و ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی در این زمینه بسیار موثر است.

سرگزی با افزایش سفر‌های تابستانی از شرکت‌های مسافربری و رانندگان خواست، شئونات اسلامی به ویژه توقف به موقع برای اقامه نماز مسافران را رعایت کنند.

معاون منابع انسانی این اداره کل یادآور شد: برنامه‌ریزی برای بازدید مستمر از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و راهدارخانه‌هایی که در مسیر توقف مسافرین برای اقامه نماز و استراحت قرار دارد از وظایف ضروری و مستمر کارکنان اداره کل است.

این مسئول با اشاره به اینکه در این بازدید‌ها نمازخانه‌ها بررسی و نواقص رفع می‌شود، ابراز داشت: ارتقاء خدمات این اماکن و پیگیری جدی در این زمینه انجام می‌شود.

انتهای پیام/ د 

 نمازخانه‌های بین‌راهی تجهیز شدند

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.