بسته اخبار حوادث امروز ششم مرداد ماه ۹۸؛

قاچاقچی سوخت سارق از آب در آمد / واژگونی پژو ۴۰۵ با ۲ کشته و یک مجروح

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۶ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

قاچاقچی سوخت سارق از آب در آمد / واژگونی پژو ۴۰۵ با ۲ کشته و یک مجروحبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۶ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

قاچاقچی سوخت سارق از آب در آمد

سرهنگ محمود سعادتی  فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: روز گذشته یکی از تیم‌های پلیس آگاهی این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محدوده شهر "بزمان "به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که با سرعت زیاد در حال حرکت بود، مشکوک شدند.

اوافزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارزپس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

سرهنگ سعادتی تصریح کرد: پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی مشخص شد این خودرو به تازگی از شهر زاهدان به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر عنوان کرد: در ادامه تحقیقات از مخفیگاه راننده خودرو قطعات اوراق شده دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ سعادتی خاطر نشان کرد: با توجه به اموال مسروقه کشف شده از مخفیگاه این متهم تحقیقات برای شناسایی دیگر جرائم احتمالی او و همدستانش ادامه دارد.

واژگونی پژو ۴۰۵ با ۲ کشته و یک مجروح

سرهنگ یداله ستوده  رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه عصر روز گذشته یک فقره واژگونی در محور" ایرانشهر – سرباز" حولی روستای "رودان"به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه برای بررسی موضوع به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین پس از واژگونی دچار حریق شده است.

او عنوان کرد: در این حادثه متاسفانه ۲ سرنشین خودرو در شعله‌های آتش جان باختند و سرنشین دیگر خودرو نیز به شدت مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر منتقل شد.

او تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.

سرهنگ ستوده با ابراز تاسف از این سانحه مرگبار خاطر نشان کرد: تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله بین مرگ و زندگی و نقص عضو و سلامتی است و منشاء بسیاری از تصادفات مرگبار، بی احتیاطی و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نظیر سرعت و سبقت غیر مجاز است.

دستگیری سارق حرفه‌ای کابل‌های برق با ۶ فقره سرقت

سرهنگ اسماعیل منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های برق در بخش "آشار"، شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان افزود: مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات میدانی به فردی سابقه دار مظنون و او را تحت نظر گرفتند.

او عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص دست داشتن مظنون در سرقت‌های اخیر او را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۲۵۰ متر کابل برق بریده شده کشف کردند.

سرهنگ منصوری خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان مهرستان اعتراف کرد.

او بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.


کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در "جکیگور"

سرهنگ سیامک مرادی فرمانده انتظامی شهرستان سرباز  در خصوص انتشار کلیپی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با موضوع "مصادره غیرقانونی اجناس؛ شکستن قفل مغازه‌ها و اعتصاب کاسبان جکیگور" گفت: بیست و سوم تیرماه سال جاری ماموران دایره مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات میدانی یک انبار دپو کالا‌های قاچاق را در بخش"جکیگور" شناسایی کردند.

او افزود: ماموران این فرماندهی پس از هماهنگی لازم قضائی در بازرسی از این انبار ۱۹۵۶ جفت انواع کفش و ۱۷ کیسه البسه استوکی، ۱۱۸ دستگاه موتورجوش قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ مرادی با اشاره به معرفی فرد متخلف به دادسرا از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به کالای قاچاق را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش تا در این خصوص اقدام شود.

برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه پژو با یک کشته و یک مجروح

سرهنگ یداله ستوده رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان وبلوچستان گفت: ساعت ۲۳:۴۰ دقیقه شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در محور نیکشهر-چابهار (فرعی بنت) به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پژو ۴۰۵ به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: در این حادثه راننده ۲۲ ساله پژو پارس به نام زکریا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سرنشین آن که خانمی ۱۷ ساله است نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را تجاوز به چپ پژو پارس اعلام کرده است.

او با توجه به دو طرفه بودن محور‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند، خواست در مسیر مجاز خود حرکت کنند و از تجاوز به چپ بپرهیزند تا سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار