دبیر اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان گفت: المپیاد فیلم سازی نوجوان بخش ویژه امسال جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اصفهان است که ارزش ویژه ای در پرورش نسل جدید فیلم سازها دارد.

ایمان حجتی دبیر اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به ویژگی های جشنواره امسال عنوان کرد: درسی و ششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به صورت ویژه تلاش کردیم تا بازار های داخلی و منطقه ای را به فیلم ها نزدیک کنیم تا فیلم ها در دیگر کشورها اکران شود.

او در خصوص ویژگی دیگر جشنواره ادامه داد: با توجه به علاقه کودکان و نوجوانان به وب سری(محتواهای کوتاه اینترنتی) این بخش به جشنواره امسال اضافه شده است.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان گفت: المپیاد فیلم سازی نوجوان بخش ویژه امسال جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اصفهان است که ارزش ویژه ای در پرورش نسل جدید فیلم سازها دارد که سعی شده با کیفیت بهتری نسبت به گذشته داشته باشد.

حجتی به جایزه های ویژه ی جشنواره فیلم کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: جایزه ی شهید بهنام محمدی در حوزه ی فیلم های ایثار و شهادت و جایزه ی زاون قوکاسیان که از سال گذشته به جشنواره اضافه شده بود، در جشنواره امسال فعال است.

او اضافه کرد: رونمایی از پوستر امسال جشنواره روز سه شنبه 8 مرداد ماه صورت می گیرد.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در خصوص سینماهای نمایش دهنده فیلم های جشنواره اظهار کرد: فیلم های جشنواره درسینماهای ساحل و چهارباغ اصفهان و هلال احمر خوراسگان اکران می شوند.

 

انتهای پیام/س

اخبار سی و ششمین جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.