با اعلام دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات کشور؛

وزارت صمت گزارشی از قیمت‌ها به ستاد تبلیغات اقتصادی ارائه می‌کند

وزارت صمت در سی و یکمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی به ارائه گزارشی از وضعیت قیمت‌ها خواهد پرداخت.

وزارت صمت گزارشی از قیمت‌ها به ستاد تبلیغات اقتصادی ارائه می‌کندبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدرمضان شجاعی کیاسری دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، با اشاره به دستور جلسه سی و یکمین جلسه ستاد، اظهار کرد: در ابتدای جلسه مصوبات جلسات گذشته را پیگیری خواهیم کرد. سپس آخرین اقدامات دستگاه قضایی در ارتباط با پرونده‌هایی که ارجاع شده است، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: وزارت صمت در سی و یکمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی در خصوص سامانه جامع گزارشی ارائه خواهد کرد.

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور بااشاره به دیگر دستورالعمل سی و یکمین جلسه ستاد تصریح کرد: در جلسه فردا وزارت جهاد کشاورزی در خصوص آخرین وضعیت تولیدات محصولات کشاورزی گزارشی ارائه خواهد کرد.

وی بیان کرد: وزارت صمت در بخشی دیگر از جلسه گزارشی از بازار تلفن همراه، دسترسی بودن به سایت‌های مجاز و اعلام قیمت‌ها گزارشی ارائه خواهد داشت.

شجاعی کیاسری با اشاره به ارائه گزارش وزارت راه و شهرسازی در خصوص بی نظمی پرواز‌ها گفت: وزارت راه و شهرسازی در خصوص بی نظمی پرواز‌ها و افزایش قیمت پرواز‌ها گزارشی ارائه خواهد کرد.

وی افزود: در بخش دیگر از سی و یکمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی به موضوعاتی که رسانه بیش از دیگر موضوعات به آن پرداختند، صحبت خواهد شد.

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت دارایی به گزارشی از استرداد ارزش افزوده صادرکنندگان و ارائه لیستی از کالا‌های ترخیص نشده خواهد پرداخت.

نخستین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که با حکم رئیس جمهور، مسئولیت آن به وزیر کشور سپرده شده است، ۱۲ مهر ماه سال ۹۷ تشکیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار