کودک رها شده در پسماندهای بیمارستانی به بهزیستی سپرده شد

مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه گفت: شناسایی و ساماندهی افراد در معرض آسیب و یا آسیب دیده اجتماعی یکی از اقدامات بهزیستی در راستای کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی است.

کودک رها شده در پسماندهای بیمارستانی به بهزیستی سپرده شدبه گزارش   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مظفری مدیر بهزیستی  شهرستان کرمانشاه گفت: شناسایی و ساماندهی افراد در معرض آسیب و یا آسیب دیده اجتماعی یکی از اقدامات بهزیستی در راستای کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی است. 

وی بیان کرد : پیرو دریافت گزارش یک مورد کودک خیابانی واقع در منطقه سراب قنبر ( محل دفن پسماندهای بیمارستانی ) تیم خدمات سیار اورژانس اجتماعی با حضور مدیر بهزیستی کرمانشاه ضمن مراجعه به موقعیت و شناسایی پسر 12 ساله رها شده ، ابتدا به منظور بررسی صحت سلامت ، کودک به مراکز درمانی اعزام تا پس از ارزیابی و اطمینان از سلامت وی متعاقبا جهت نگهداری و تحت حمایت قرار گرفتن به مراکز بهزیستی منتقل شود.


این مقام مسئول در ادامه اضافه کرد : مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه کودک آزاری ، همسر آزاری و یا سایر خشونت های خانگی مراتب را به خط تلفن 123 گزارش داده تا در اسرع وقت موضوع توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی پیگیری گردد .

 

انتهای  پیام/ز

شناسایی و ساماندهی افراد در معرض آسیب 

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار