احمدی: در رشته های مختلف اولویت با مربیان ایرانی است

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: در بخش استفاده از مربیان در رشته های محتلف، اولویت با مربیان ایرانی است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم بازگشت تیم ملی والیبال جوانان از مسابقات جهانی گفت: یکی از افتخارات بزرگ برای ورزش کشور، افتخار آفرینی جوانان در مسابقات قهرمانی جهان بود. این تیم توانست نتایج بسیار درخشانی بگیرد و در دو مسابقه آخر مقابل برزیل و اینالیا کار را تمام کرد و مردم را خوشحال کردند و افتخار دیگری را رقم زدند

او ادامه داد: جوانان والیبالیست کشورمان کلکسیون افتخارات را تکمیل کردند و پشتوانه سازی خوبی برای المپیک جهان است که به سهم خودم تبریک می‌گویم.

قطعا یکی از ارزش‌ها حضور سرمربیان ایرانی در تیم جوانان است. نگاه وزارت هم همین است، تا جایی که ظرفیت داریم فرصت را به ایرانی‌ها دهیم، خوشبختانه این مربیان با شرایط آشنا هستند و طبعا باید فرصت داده شود، جایی که امکانش باشد اولویت با مربی ایرانی است. والیبال نشان داده از این ظرفیت برخوردار است در رده‌های مختلف درخشیدیم و به استمرار موفقیت ها در المپیک، قهرمانی جهان و کسب سکو امیدوار هستیم.

احمدی گفت: در دو سه سال اخیر شاهد ایجاد حاشیه توسط برخی کشور‌های بودیم که با توجه به خصومتشان قابل پیش بینی بود البته باید فدراسیون جهانی و کسانی که مدعی عدم دخالت سیاست در وززش هستند حرف بزنند و اعلام رای کنند.


بیشتر بخوانید:

قهرمانی جوانان جهان و افتخاری دیگر برای والیبال ایران 

ایران ۳ - برزیل صفر/ صعود تاریخی به فینال مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان

تیم ملی جوانان ایران ۳ - ایتالیا ۲/تکمیل نمایش اقتدار در بحرین / مدال تاریخی طلای قهرمانی جهان بر گردن سرو قامتان جوان / تسلیم لاجوردی پوشان در منامه


انتهای پیام/

اظهارات احمدی درباره تیم ملی والیبال جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار