اعزام ۱۳۸ دانش آموز دختر و پسر فارس به مسابقات کشوری

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس از اعزام ۱۳۸ تن از دانش آموزان دختر و پسر در قالب ۲۰ تیم ورزشی به مسابقات کشوری خبر داد.

اعزام ۱۳۸ دانش آموز دختر و پسر فارس به مسابقات کشوریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدعلی قهرمانی گفت: ۱۷۸ دانش‌آموز ورزشکار، مربی و سرپرست به‌عنوان سفیران ورزش استان به مسابقات کشوری اعزام شدند.

وی افزود: در هر دو گروه دختران و پسران ۱۰ تیم، شامل ۶۹ دانش‌آموز دختر و ۶۹ دانش‌آموز پسر به‌عنوان سفیران ورزش استان به مسابقات کشوری اعزام‌شده‌اند که ۴۰ مربی و سرپرست نیز آن‌ها را همراهی می‌کنند.

قهرمانی ادامه داد: در مسابقات کشوری دانش آموزان ورزشکار منتخب فارس در رشته‌های فوتسال، والیبال، هندبال، بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج، دومیدانی، شنا و ژیمناستیک به مصاف حریفان خود از دیگر استان‌های کشور می‌روند.

وی یادآور شد: مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر فارس در دو مرحله برگزار شد که مرحله اول این مسابقات به مناسبت دهه فجر در بهمن‌ماه ۹۷ و مرحله دوم نیز در فروردین و اردیبهشت ۹۸ به میزبانی شهر شیراز برگزار شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش فارس با اشاره به برگزاری اردو‌های آمادگی برای حضور موفق دانش آموزان منتخب فارس در مسابقات کشوری، گفت: تیم‌های منتخب اعزامی استان فارس به مسابقات کشوری، در قالب مدرسه قهرمان و کانون قهرمان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

قهرمانی برگزاری مسابقات ورزشی را در راستای دستیابی به اهداف ورزشی و تربیتی دانست و گفت: مهم‌ترین خروجی مسابقات ورزشی، تربیت نسلی پویا، شاد، سرزنده، بانشاط و باانگیزه است و برگزاری آن می‌تواند موجب افزایش تجربیات علمی و عملی و ارتقای جایگاه معلمان تربیت‌بدنی و همچنین رشد و ترقی دانش آموزان شود.
انتهای پیام/م

اعزام دانش آموزان فارسی به مسابقات کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار