زیر ذربین قرارگرفتن نانوایی های شهرستان فردوس

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس گفت: نانوایی متخلف شهرستان فردوس مورد ذربین قرار گرفتند و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند

صادقی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: در ۴ ماهه اول سال جاری تعداد ۱۲۰ مورد بازرسی از نانوایی‌ها و حوزه آرد و نان شهرستان فردوس درقالب گشت مشترک و یا بازرسی‌های نوبه‌ای با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اداره استاندارد، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان و قنادان در سطح شهرستان انجام شده است.

او افزود: در همین راستا ۷ پرونده تخلف به ارزش ریالی ۵۷۱ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی فردوس ارسال شده است.

صادقی با بیان اینکه انجام بازرسی‌های مستمر در قالب گشت مشترک نیز صورت می‌گیرد ادامه داد: در این مدت تعداد ۷ مورد گشت مشترک با همکاری و حضور سایر دستگاه‌های متولی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس عنوان کرد: گرانفروشی، کم فروشی، عدم رعایت بهداشت محیط و عرضه خارج از شبکه را مهمترین تخلف نانوایی هاو حوزه آرد و نان در شهرستان است.

صادقی از توزیع هزار و ۳۶۷ تن آرد در سه حوزه شهری، روستایی و عشایری این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: تولید گندم با کیفیت و عرضه آرد مرغوب به نانوایی‌ها باعث ارتقای تولید نان بهتر، رشد سلامت جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی شده و بر تولید نان با کیفیت توسط نانوایی‌ها تاکید نمود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس در پایان اظهار کرد: از شهروندان عزیز درصورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه نانوایی‌های شهرستان از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه و... مراتب را به سامانه ۱۲۴ این اداره اطلاع داده تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای پیام / ط آ

توزیع  بیش از هزار تن آرد در شهرستان فردوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.