لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی هنگام سوختگیری

از ۲۰ مرداد ماه مرحله اول استفاده از کارت سوخت شخصی آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج لطف الله مسعودی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی این استان با بیان اینکه از ۲۰ مرداد ماه مرحله اول استفاده از کارت سوخت شخصی آغاز می شود گفت: کارت سوخت متقاضیانی که برای دریافت کارت سوخت به بانکها مراجعه کرده اند به زودی به درب منازل ارسال می شود.
 
لطف الله مسعودی درباره جزئیات سوختگیری با کارت سوخت شخصی افزود: استفاده از کارت سوخت شخصی که به تدریج در کل کشور اجرایی می شود از قاچاق سوخت و سوء استفاده از کارت های سوخت جلوگیری می کند.
 
وی با بیان اینکه بنزین هم خودش قاچاق می شود و هم می تواند در مناطق مرزی به خدمت لجستیک قاچاق دیگر کالاها قرار گیرد ادامه داد: هدف اصلی استفاده از کارت سوخت جلوگیری از هدر رفت منابع ملی و قاچاق سوخت است.
 
مسعودی بیان کرد: در ابتدای اجرای این طرح، امکان عرضه سوخت با کارت جایگاه دار برای کسانی که هنوز برای کارت سوخت ثبت نام نکرده اند یا کارت سوخت همراه ندارند وجود دارد.
 
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان گفت: با اعمال محدودیت در میزان بنزین، به طوری که برای مثال به جای ۶۰ لیتر ،۳۰ لیتر سوخت به راننده عرضه می شود و به مرور این محدودیت بیشتر می شود تا اینکه همه کارت سوختشان را فعال و از آن استفاده کنند.
 
مسعودی با اشاره به اینکه رمز اولیه کارت های سوخت ۴ رقم شماره ملی فرد صاحب کارت است افزود: اگر کسی رمز کارت سوخت را فراموش کرده است، می تواند با مراجعه به ادارات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی محل زندگی خود راهنمایی های لازم برای دریافت رمز کارت سوخت را دریافت کنند.
 
وی در خصوص شهروندانی که کارت سوخت خود را گم کرده اند هم گفت: این افراد با مراجعه به پلیس +۱۰ با در دست داشتن مدارک ، برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به اینکه استفاده از کارت سوخت، آمار مختلفی را درباره میزان مصرف باتوجه به نوع و کلاس خودروها در اختیار ما قرار می دهد، ادامه داد: جلوگیری از قاچاق سوخت موجب کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از هدر رفت منابع ملی می شود.
 
انتهای پیام/ط
 

استفاده ی اجباری از کارت سوخت شخصی هنگام سوختگیری

برچسب ها: بنزین ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.