جعفری: می‌خواهم جواب اعتماد مهاجری را بدهم/ امیدوارم تیم ملی امید به المپیک راه پیدا کند

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: می‌خواهم با ارائه عملکرد خوبم در لیگ، جواب اعتماد مهاجری را بدهم.

رحمان جعفری بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط آماده سازی بازیکنان در اردوی اخیر تهران بیان کرد: بعد از انتخاب مهاجری به عنوان سرمربی تیم ما تمرینات خوب و منظمی را در چند مقطع در شهر‌های تهران، کردان و قائمشهر برگزار کردیم که بیشتر این تمرینات به صورت بدنی بوده است و تیم کم کم در حال دستیابی به شرایط  ایده آل بدنی است.

‌می‌خواهم جواب اعتماد مهاجری را بدهم

وی افزود: در این مدت چند بازی دوستانه انجام دادیم که خدا را شکر نتایج خوبی هم کسب کرده ایم. من نیز تمرینات خوبی پشت سر گذاشتم و انشالله که بتوانم در کنارسایر بازیکنان سال خوبی را پشت سر بگذارم و دل هواداران نساجی را شاد کنم. رضا مهاجری و کادر فنی نساجی به من اعتماد دوباره کردند و از این بابت سپا سگزارم.   امیدوارم با عملکردم در لیگ جواب اعتماد آن‌ها را بدهم.

امیدوارم تیم ملی امید به المپیک راه پیدا کند

او در خصوص دعوت شدن به اردوی تیم ملی امید عنوان کرد: من فقط در ۱ مرحله از اردو تیم ملی امید حضور داشتم و تمرینات خوبی انجام دادیم. انشالله اگر لیاقت داشتم دوباره دعوت شوم تمام تلاشم برای موفقیت کشورم انجام خواهم داد. فرهاد مجیدی مربی جوان و با انرژی است و امیدوارم بتواند چه من در این تیم باشم یا نباشم، تیم راهی مسابقات  المپیک۲۰۲۰ شود. ایران همیشه لایق بهتربن‌ها در هر رده و ورزشی است.  

با زدن ۳ گل عملکرد خوبی در لیگ برتر داشتم

جعفری در مورد عملکرد فصل گذشته اش در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فقط بازی مقابل پیکان را به علت مصدومیت از دست دادم. در مورد بقیه بازی‌های فصل پیش تابع نظر کادر فنی بودم و با توجه به صلاحدید  مربیانی، چون جواد نکونام و مجید جلالی هر وقت نیاز شد به تیم کمک کردم. من فصل گذشته با توجه به اینکه اولین سال حضور خود را در لیگ برتر پشت سر می‌گذاشتم، موفق به زدن ۳ گل شدم که از نظر خودم عملکردی خوبی بوده است. امیدوارم امسال هم فوتبال خوبی به نمایش بگذارم.

‌می‌خواهیم با نساجی بهترین نتایج را کسب کنیم

وی ادامه داد: امسال نیز تمرینات خوبی پشت سر گذاشتم و حتی تجربه بیشتری نیز در این راه کسب کردم. من تمام تلاش خودمرا انجام می‌دهم تا در کنار بقیه بازیکنان بهترین نتیجه را برای تیم نساجی کسب کنم.   انشالله با درایت کادر فنی و عملکرد ما بازیکنان بهترین نتیجه را برای بهترین هواداران ایران  رقم بزنیم. بازی برای نساجی و هوادارانش افتخاری بی نظیر است و من برای بازی دوبازه در ورزشگاه وطنی لحظه شماری می‌کنم.

قراردادم با نساجی مانع حضورم در تیم‌های دیگر شد

بازیکن تیم نساجی اظهار کرد: من پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر هم داشتم، اما با توجه به اینکه من با باشگاه نساجی قرارداد داشتم و طبق قراردادم ماندگار شدم و از این موضوع خوشحالم که در تیمی بازی می‌کنم که من را به فوتبال ایران معرفی کرد.   تمام انرژی خودم را برای موفقیت تیم می‌گذارم. انشالله با حمایت مسولان  از جمله مالک جدید، امسال روز‌های خوبی را داشته باشیم.

جعفری در انتها گفت:  از  فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم نساجی که توی این مدت تحت فشار زیادی بوده وزحمات زیادی برای تیم کشیده است، تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید:

ماجرای جدایی عاشوری از نساجی چه بود؟

میرزازاد: می‌خواهم گلر تیم‌ملی فوتبال بزرگسالان شوم/ قراردادم با نساجی مانع از حضورم در پرسپولیس شد

دلیل غیبت بازیکن لیگ برتری در تمرینات مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار