سیدمحمد موسوی‌زاده با بیان آمادگی برای طرح ملی حذف قبوض کاغذی برق در استان گفت: ۷۰ درصد بانک اطلاعات مرتبط با تلفن همراه مشترکان استان تکمیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمد موسوی‌زاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در نشست شورای معاونان و مدیران شرکت توزیع برق استان سمنان به میزبانی ای، شرکت ضمن بیان اینکه آمادگی برای طرح ملی حذف قبوض کاغذی برق در استان سمنان وجود دارد، گفت : ۷۰ درصد بانک اطلاعات مرتبط با تلفن همراه مشترکان استان تکمیل شده تا بتوانیم نسبت به ارسال قبوض از طریق مخابراتی اقدام کنیم.

وی بر مشارکت مردمی در اجرای طرح قبوض الکترونیکی برق نیز تاکید کرد و افزود: در آینده‌ای نزدیک نحوه اجرای طرح به‌صورت پیامکی به مشترکانی که اطلاعات آن‌ها در سامانه ثبت شده، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه اجرای طرح ملی حذف قبوض کاغذی برق در استان می‌تواند ارتقای خدمات و سرعت عمل را به همراه آورد، ابراز کرد: این امر گامی برای پیشبرد اهداف و تحقق دولت الکترونیکی نیز محسوب می‌شود.

موسوی زاده با بیان اینکه در برهه کنونی استان سمنان در حال گذر از اوج بار تابستانی است، تاکید کرد: این امر با مشارکت مشترکان، تلاش مجموعه توزیع برق و حتی بدون اعمال مدیریت اضطراری بار در حال تحقق است.

انتهای پیام/ح

۷۰ درصد بانک اطلاعات مرتبط با تلفن همراه مشترکان استان تکمیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.