اسلام با شعائرش زنده است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه اسلام با شعائرش زنده است، گفت : باید دین اسلام را با شعائرش به دنیا معرفی کنیم.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت : اگر نگویم همه اسلام شعائر آن است، بیش از نیمی از اسلام شعائر آن است و اسلام با شعائرش زنده است.

وی گفت : نماز جمعه، نماز جماعت، کنگره حج، عاشورا و تاسوعا و... همگی شعائر دین هستند که باعث زنده ماندن دین اسلام شده اند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه از راهپیمایی‌ها نیز به عنوان شعائر دین یاد کرد و افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از راهپیمایی ۲۲ بهمن گرفته تا راهپیمایی روز جهانی قدس و۱۳ آبان، سبب شده تا دشمنان نتوانند به توطئه‌های شوم خود برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برسند.

وی با تاکید بر اینکه باید دین اسلام را با شعائرش به دنیا معرفی کنیم، ادامه داد: اینکه امروز برخی از کشور‌های دنیا از برپایی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ممانعت به عمل می‌آورند، به دلیل تاثیری است که امثال این راهپیمایی‌ها در زنده نگه داشتن اسلام و معرفی این دین آسمانی به جهانیان دارد.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید تقوا را به فضای مجازی بیاوریم، تأکید کرد: امروز فضای مجازی همه جا را در بر گرفته و باید برای زنده نگه داشتن دین از ظرفیت‌های فضای مجازی استفاده شود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم تشییع سرلشکر شهید حسین ادبیان از فرماندهان شاخص استان کرمانشاه که پیکر مطهرشان بعد از ۳۸ سال شناسایی شده در روز‌های آتی، خواستار حضور پررنگ مردم در این مراسم شد .

 

 

انتهای پیام/د

دین اسلام را با شعائرش به دنیا معرفی کنیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار