بدترین فیلم‌های هالیوود که بازیگران معروفی در آن‌ها بازی کرده اند+تصاویر

همیشه حضور بازیگران خوب،تضمینی برای یک فیلم خوب نیست و ممکن است این بازیگران هم نتوانند نتیجه خوبی برای یک فیلم رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید تعدادی از ستاره‌های هالیوود را دوست داشته باشیم، اما حتی عوامل و بازیگران خوب نیز نمی‌تواند یک فیلم بد را نجات دهد. بیشتر مخاطبان سینما به امید اینکه چه کسی در فیلم‌ها بازی می‌کنند، مجذوب فیلم‌ها می‌شوند اما در این گزارش قصد داریم فیلم‌هایی را معرفی کنیم که به اندازه‌ای نا امید کننده هستند که حتی بازیگران سینمای هالیوود هم مشتاق به نگاه کردن آن‌ها نیستند و نوعی نگاه کردن به آن‌ها اتلاف وقت است.

۱) بتمن و رابین
بازیگران: جرج کلونی، آرنولد شوارتزنگر، کریس اودانل، اوما تورمن، مایکل گاف، جان گلاور، پت هینگل

بدترین فیلم‌های هالیوود که بازیگران معروفی در آن‌ها بازی کرده اند

امتیاز این فیلم از سایت راتن تومیتو ۱۱ از صد است که باعث شد هم کارنامه کاری جرج کلونی و هم کل مجموعه سینمایی بتمن خراب شود. در این فیلم جرج کلونی نقش بتمن را دارد و کارگردان آن نیز جوئل شوماخر است که مورد نقد‌های زیادی قرار گرفت. بسیاری از منتقدین معتقد بودند، این فیلم بیشتر یک کمدی بود تا یک فیلم ابر قهرمانی؛ جرج کلونی بازیگر خوبی است، اما به نظر می‌رسد که لباس بتمن، زیادی برای او بزرگ بود چرا که او در گذشته از اینکه فرانشیز محبوب بتمن را خراب کرده است عذر خواهی کرده بود.

۲) عروسی بزرگ
بازیگران: رابرت دنیرو، کاترین هیگل، دایان کیتن، بن بارنز، آماندا سایفرد، رابین ویلیامز

بدترین فیلم‌های هالیوود که بازیگران معروفی در آن‌ها بازی کرده اند

امتیاز فیلم از سایت راتن تومیتو ۷ از صد است که باعث شده این فیلم مورد علاقه مخاطبان نباشد. شاید برای هواداران ستاره‌های محبوب سینما مثل دنیرو، کیتن و ویلیامز سخت باشد که بازیگر محبوبشان در این فیلم بد بازی کرده باشد. این درام کاملا پر از خنده‌های پوچ است که کارگردان و بازیگران این فیلم هیچ وقت تمایلی به توضیح دادن در مورد این فیلم ندارند.

۳) چهار شگفت انگیز
بازیگران:مایلز تلر، کیت مارا، مایکل بی جردن، جیمی بل، تونی کبل، تیم بلیک نلسون

بدترین فیلم‌های هالیوود که بازیگران معروفی در آن‌ها بازی کرده اند

این فیلم که امتیاز ده را از راتن تومیتو گرفته است، فیلمی با بودجه بسیار زیاد از دنیای مارول است که از بازیگران جوانی برای این فیلم استفاده شده بود. کارگردان این فیلم جاش ترانک است که بار‌ها خودش را به خاطر انتخابش سرزنش کرده است. در حالی که منتقدان زیادی تلاش بازیگران جوان این فیلم برای حفظ المان‌های این فیلم را تحسین کرده اند، اما معتقتدند که این فیلم بدترین پروژه‌ای است که از کتاب‌های کمیک اقتباس شده است.

۴) پرل هاربر
بازیگران: بن افلک، جاش هرتنت، کیت بکینسیل، کوبا گودینگ جونیور، تام سایزمور، جان ویت، الک بالدیون

بدترین فیلم‌های هالیوود که بازیگران معروفی در آن‌ها بازی کرده اند

مایکل بی جردن با این فیلم یک فاجعه دیگر خلق کرد. پرل هاربر یک فیلم سه ساعته با دیالوگ‌های ضعیف و یک داستان عاشقانه کسل کننده در جنگ است. اما نکته مهم اینجا بود که مایکل جردن می‌دانست چگونه این فیلم را پرفروش کند. این فیلم ۴۴۰ میلیون دلار فروش داشت، اما با امتیاز ۲۵ از صد کاملا توسط منتقدان سرکوب شد.

۵) سفر‌های گالیور
بازیگران:جک بلک، امیلی بلانت، جیسون سجل، آماندا پیت، کاترین تیت، جیمز کوردن

بدترین فیلم‌های هالیوود که بازیگران معروفی در آن‌ها بازی کرده اند

تصویر مدرن از کتاب کلاسیک سفر‌های گالیور به نویسندگی جاناتان سوئیف، با بازی بازیگران خوب و استعداد‌های کمدی، شکست بزرگی خورد. فیلمی که قسمت اعظم آن به جلوه‌های ویژه تکیه و موارد زیادی برای نا امید شدن وجود دارد. جک بلک در این فیلم به خوبی ایفای نقش کرده، اما نتوانسته باعث موفقیت فیلم شود.

۶) مریخ حمله می‌کند!
بازیگران: جک نیکلسون، گلن کلوز، آنت بنینگ، پیرس برازنان، دنی دویتو، مایکل جی فاکس، ناتالی پورتمن، دنی دویتو

بدترین فیلم‌های هالیوود که بازیگران معروفی در آن‌ها بازی کرده اند

این فیلم اگر چه امتیاز ۵۲ را گرفته و حداقل بهتر از فیلم‌های نام برده شده است، اما باز هم با وجود جک نیکلسون یک فیلم شکست خورده به حساب می‌آید. شاید مهمترین مشکل این فیلم آن بود که که فیلمی پر هزینه بود و بازیگران در سطح بالایی راجذب کرد و در گیشه شکست خورد در حالی که سطح این فیلم خیلی پایین‌تر از بازیگرانش بود. اما مخاطبان نمی‌توانستند از خیر دیدن نکلسون در سینما بگذرند به همین دلیل بیشتر فروش این فیلم نیز به خاطر حضور نیکلسون بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.