قزوین و خراسان رضوی قهرمان مسابقات دانش‌آموزی کشور در اردبیل

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تیم‌های قزوین و خراسان رضوی قهرمان مسابقات دانش‌آموزی کشور در اردبیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، منصور صاحب، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سی‌وششمین دوره مسابقات ورزش دانش‌آموزی در دو رشته والیبال و فوتسال در اردبیل برگزار شد که در پایان قزوین در والیبال و خراسان رضوی در فوتسال به قهرمانی رسیدند.

وی بیان کرد: در این مسابقات که از دوم مرداد ماه و در سالن‌های مختلف استان اردبیل آغاز شده بود در رشته والیبال ۳۱ تیم از استان‌های کشور رقابت نزدیک و فشرده‌ای را انجام دادند تا در نهایت در مقطع دوم پسران و در رشته والیبال بعد از برگزاری ۱۲۳ بازی تیم قزوین دو بر صفر یزد را در فینال شکست داد تا کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: در این دوره از مسابقات گیلان نیز با نتیجه دو بر صفر دیگر همسایه شمالی خود گلستان را برده و در جایگاه سوم قرار گرفت.

صاحب تصریح کرد: مسابقات والیبال که در سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار شد با استقبال خوب خانواده‌ها و دانش‌آموزان روبرو شد تا در نهایت ۳۱ تیم در ۸ گروه رقابت خود را انجام داده و بعد از انجام مراحل حذفی در نهایت قزوین اول، یزد دوم و گیلان نیز در سکوی سوم قرار گرفت تا تکلیف تیم قهرمان و دو تیم نائب قهرمان و سوم نیز مشخص شود.

وی همچنین گفت: در رشته فوتسال نیز که در سالن امام خمینی اردبیل برگزار شد، دانش‌آموزان استان‌های سیستان و بلوچستان و مشهد در دیدار فینال یک بازی همپا و قدری را انجام دادند که در نهایت دو تیم در وقت قانونی به تساوی صفر – صفر رسیدند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود که در ضربات پنالتی نیز دانش‌آموزان خراسان رضوی سه بر دو حریف سیستانی خود را از پیش رو برداشتند.

در دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات نیز که با حضور ۳۲ تیم برگزار شد کردستان یک بر صفر بوشهر را برد تا کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد.

انتهای پیام/ح

پایان مسابقات دانش آموزی سراسر کشور در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.