صلح و سازش، پایان بخش ۱۲۰ پرونده مهم اختلاف در اندیمشک

رئیس دادگستری شهرستان اندیمشک از ختم ۱۲۰ پرونده مهم با تلاش اعضای شعب شورای حل اختلاف این شهرستان به صلح و سازش خبر داد.

صلح و سازش، پایان بخش ۱۲۰ پرونده مهم اختلاف در اندیمشکبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خداکرم رحیمی بهمنیاری رئیس دادگستری شهرستان اندیمشک گفت: طی ۳ هفته اخیر به همت مدیران شعبه‌ها و مسئول اداری شورا‌های حل اختلاف این شهرستان، ۱۲۰ پرونده مهم به صلح و سازش ختم شدند.

وی اظهار داشت: در راستای ایجاد اصلاح و سازش بین افراد جامعه که وظیفه ذاتی شورا‌های حل اختلاف است، این پرونده‌ها با موضوعات ملکی، مطالبه وجه، خیانت در امانت، قدرت نمایی، ضرب و جرح، تخریب، تهدید، توهین و افترا بررسی و صلح و سازش بین طرف‌های پرونده‌ها برقرار شد.

رحیمی بهمنیاری تصریح کرد: طی ماه‌های اخیر تلاش‌های خوبی در راستای صلح و سازش ده‌ها پرونده از جمله پرونده‌های مربوط به قتل در شورا‌های حل اختلاف انجام شده است.

رییس دادگستری شهرستان اندیمشک با اشاره به تلاش دستگاه قضایی برای حل و فصل مشکلات مردم افزود: نقش دستگاه قضایی در ایجاد امنیت پایدار مهم و محوری است و همدلی و مشارکت عمومی برای تحقق این هدف بزرگ ضرورت دارد.

این مقام مسئول اذعان داشت: احقاق حق، دفاع از مظلوم، برقراری عدالت و کمک به ایجاد امنیت روانی همواره مورد توجه دستگاه قضایی است.

وی در ادامه گفت: شورای حل اختلاف شهرستان اندیمشک تلاش می‌کند بخشی از دغدغه‌های مردم را با ترویج فرهنگ صلح و سازش رفع کرده و زمینه آرامش هرچه بیشتر در شهرستان را فراهم کند.

خداکرم رحیمی بهمنیاری، جلوگیری از طلاق را از شاخص‌ترین پرونده‌های منتهی به سازش شورای حل اختلاف در شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

ختم پرونده‌های اختلافی به صلح و سازش

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.