عملکرد تیم فوتبال فولاد خوزستان در نقل و انتقالات

مدیران تیم فوتبال فولاد خوزستان به دنبال جذب بازیکنان در پست‌های مختلف هستند تا نقاط ضعف خود را بر طرف سازند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال فولاد خوزستان در فصل گذشته لیگ برتر عملکرد خوبی نداشتند و در نهایت با ایستادن در رده دوازدهم جدول به کارشان در لیگ هجدهم پایان دادند. این فصل فولادی ها با سپردن سکان هدایت تیمشان به جواد نکونام و برپایی اردوهای طولانی مدت در تهران و شهرکرد و برگزاری بازی های دوستانه به دنبال جبران نتایج ضعیف فصل گذشته هستند. 

فولادی ها در نقل و انتقالات تابستانی تابستانی نیز به خوبی عمل کردند. علی اصغر عاشوری، محمد آبشک و احمد عبدالله زاده هافبک های فصل پیش نساجی مازندران بودند که به فولاد خوزستان پیوستند تا کمربند میانی این تیم با بازیکنان با تجربه فصل پیش نساجی به خوبی بسته شود.

روح الله سیف اللهی از پارس جنوبی جم، محمد قاسمی نژاد هافبک تهاجمی ۳۰ ساله پدیده شهر خودرو، روح الله سیف اللهی از پارس جنوبی جم، شهاب گردان دروازه بان فصل گذشته صنعت نفت آبادان، هیثم هاشمی زاده و موسی کولیبالی نیز از نفت مسجد سلیمان به جمع شاگردان نکونام اضافه شدند. وحید نامداری بازیکن فصل گذشته استقلال خوزستان همراه با وحید حیدریه که با اتمام دوران خدمت سربازی خود از ملوان بندر انزلی جدا شد، از لیگ یک به این تیم اضافه شدند.

اما جنجالی‌ترین خرید فولاد موسی کولیبالی مدافع فصل پیش نفت مسجد سلیمان بود که قراردادش را با این تیم تمدید کرده بود و هواداران نفت مسجد سلیمان برای لیگ نوزدهم حساب ویژه‌ای روی این بازیکن در ترکیب تیمشان باز کرده بودند.

همچنین ۵ بازیکن از فولاد جدا شدند و راهی تیم‌های دیگر شدند. عبدالله کرمی هافبک کهنه کار فولاد خوزستان به تیم لیگ یکی استقلال خوزستان پیوست تا خرید بزرگ این تیم لقب بگیرد. رضا میرزایی با اتمام قرارداد قرضی اش با فولاد بار دیگر به سپاهان بازگشت. ناصر سالاری مهدی زبیدی و بابک مرادی نیز در لیگ نوزدهم برای تیم‌های صنعت نفت، گل گهر و ماشین سازی تبریز به میدان خواهند رفت.


بیشتر بخوانید:

خروجی پرسپولیس چه کسانی هستند؟

نقل و انتقالات تیم‌های مدعی لیگ برتر فوتبال ایران

باشگاه سپاهان همچنان فعال در نقل و انتقالات


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار