اتمام پروژه‌های نیمه تمام تحول سلامت در گیلان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در جلسه شورای معاونین دانشگاه، اتمام پروژه‌های نیمه تمام تحول سلامت را، یکی از الویت‌های مهم دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان سالاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در این جلسه، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و در دست اقدام تحول سلامت را یکی از الویت‌های مهم دانشگاه در حوزه سلامت برشمرد و افزود: باید ازهمه ظرفیت‌های استانی و کشوری برای اتمام این پروژه‌ها استفاده کنیم تا حداقل بخشی از این پروژه‌های سلامت محور از جمله کلینیک‌های ویژه را در چرخه خدمات رسانی به مردم قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر حضور موثر مدیران و مسوولان دانشگاه در عرصه‌های مختلف خدمتی تاکید کرد و گفت: همه مدیران و مسوولان دانشگاه باید با همدلی، همراهی و از خودگذشتگی برای بهبود شرایط موجود تلاش کنند.

دکتر سالاری به کمبود برخی از تجهیزات تشخیصی در مراکز درمانی استان اشاره کرد و افزود: تجهیز مراکز درمانی بیمارستان‌های ۱۷ شهریور، پورسینا و شفا رشت، شهید انصاری رودسر و، ولی عصر رودبار به دستگاه سی تی اسکن و راه اندازی کلینیک ویژه و اتمام سایر پروژه‌های نیمه تمام تحول سلامت، از برنامه‌های مهم دانشگاه در سال جاری است. در این راستا، استفاده بهینه از شرایط فعلی، تکیه بر مدیریت صحیح در مراکز درمانی و استفاده از ظرفیت خیرین، از مواردی است که نباید از آن غافل شد و باید برای برون رفت از این شرایط چاره جویی شود.

وی با تاکید بر مدیریت صحیح منابع انسانی در همه واحد‌های دانشگاه، گفت: کاهش کسورات بیمه ای، نظارت بیشتر بر عملکرد واحد‌های برون سپاری شده، مدیریت هزینه و درآمد، تلاش جهت پیگیری مطالبات پزشکان خانواده و استقرار پرونده الکترونیک از جمله مسایل حایز اهمیتی است که باید پیگیری شوند.

در پایان دکتر سالاری اظهار امیدواری کرد که با تلاش همه کارکنان و ایجاد فضای همدلی، بتوانیم شاهد رفع مشکلات پیش رو و کاهش کاستی‌های موجود سلامت در گیلان باشیم.

انتهای پیام/آ

تاکید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام تحول سلامت در گیلان

برچسب ها: علوم پزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.