خسارت ناشی از تصادف تا سقف ۷۰ میلیون ریال نیاز به ترسیم کروکی ندارد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان گفت: پرداخت خسارت تصادف تا سقف ۷۰ میلیون ریال نیازی به ترسیم کروکی ندارد.

خسارت ناشی از تصادف تا سقف ۷۰ میلیون ریال نیاز به ترسیم کروکی نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان، با اشاره به اینکه تا سال گذشته سقف ۷ میلیون تومان خسارت نیاز به کشیدن کروکی نداشت افزود: در این وضعیت هر دو طرف تصادف به سازمان بیمه مراجعه می‌کردند و خسارت فرد مقصر از طریق بیمه به دیگری پرداخت می‌شد.

بشری با اشاره به اینکه در تصادفات خسارتی افسران راهنمایی و رانندگی کروکی نمی‌کشند و نیاز به گزارش‌دهی ندارد تاکید کرد: در این تصادفات هر دو طرف تصادف با مراجعه به بیمه روال قانونی را طی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در تصادفات جرحی و فوتی، نیروی انتظامی در روز حادثه کروکی می‌کشد افزود: اگر سختگیری‌هایی در خصوص پرداخت جریمه از سوی بیمه وجود دارد باید مسوولان این سازمان پاسخگو باشند و به نیروی انتظامی مربوط نمی‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان ادامه داد: بیمه‌ها در قبال تعهداتی که دارند درصدد پرداخت جریمه هستند و به همین خاطر مدارکی راهم از افراد درخواست می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی قانونی که تعریف کرده خسارت زیر ۷ میلیون تومان نیاز به کروکی افسر ندارد افزود: طرفین تصادف باید به بیمه مراجعه کنند و کارشناس هم میزان خسارت را برآورده کرده و جریمه همان روز پرداخت شود.
انتهای پیام/ج

خسارت ناشی از تصادف تا سقف ۷۰ میلیون ریال نیاز به ترسیم کروکی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.