مدیرکل ورزش وجوانان بوشهر:

با تمام توان در حال آماده‌سازی ورزشگاه‌های بوشهر و جم هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با تمام توان و امکانات در حال آماده سازی ورزشگاه‌های تختی جم و شهید مهدوی بوشهر برای لیگ برتر فوتبال هستیم.

با تمام توان در حال آماده‌سازی ورزشگاه‌های بوشهر و جم هستیمبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان فرد درباره آخرین وضعیت ورزشگاه‌های استان بوشهر برای میزبانی در مسابقات لیگ برتر فوتبال افزود: امسال استان بوشهر دو نماینده در لیگ برتر دارد که دیدارهای شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی و بازی‌های پارس جنوبی جم در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود و هیچ جای نگرانی در زمینه آمادگی این ورزشگاه‌ها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در بوشهر اقدامات خیلی خوبی برای تجهیز ورزشگاه شهید مهدوی صورت گرفته و در شهرستان جم نیز چمن ورزشگاه تختی به طور کامل ترمیم شده، دوربین‌های مداربسته هم در حال نصب است و صندلی گذاری ورزشگاه نیز تا پیش از شروع بازی‌ها انجام می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: به طور قطع، ورزشگاه‌های بوشهر و جم جزء آن  ۶ ورزشگاه آماده برای شروع لیگ برتر خواهند بود و دغدغه‌ای از این بابت نداریم.

بهروزیان فرد درباره شایعه نامه نگاری برای هبه شدن امتیاز پارس جنوبی جم به جای نفت تهران هم، گفت: تا کنون هیچ صحبتی در خصوص انتقال یا واگذاری امتیاز پارس جنوبی از استان به جای دیگر مطرح نیست و خیال مردم از حضور فعال پارس جنوبی جم در لیگ برتر راحت باشد.

وی یادآور شد: باشگاه پارس جنوبی راهکار‌هایی برای حل مشکلات مالی خود پیدا کرده است.

انتهای پیام/ک

حرفی از واگذاری امتیاز پارس جنوبی جم نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.