جودو جوانان قهرمانی آسیا- اقیانوسیه؛

۳ جودوکار جوان کشورمان به فینال راه پیدا کردند

امروز در دومین روز از مسابقات جودو جوانان قهرمانی آسیا اقیانوسیه ۳ نماینده جودو کشورمان به مرحله نهایی مسابقات صعود کردند.

۳ جودوکار جوان کشورمان به فینال راه پیدا کردندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین روز از مسابقات جودو قهرمانی آسیا در بخش جوانان امروز ملی‌پوشان ایرانی در قسمت آقایان و بانوان بر روی تاتامی رفتند و با حریفان خود به مبارزه پرداختند. این رقابت‌ها که از تاریخ ۵ تا ۸ مرداد ماه در چین تایپه در حال برگزاری است. امروز در آخرین روز از این رقابت‌ها ملی پوشان جوان جودوکار کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

کامیابی اولین فینالیست جودو

ابتدا در وزن ۸۱ - کیلوگرم امین کامیابی در دور اول این مسابقات با قرعه استراحت روبرو شد. او در دور دوم به مصاف کونال سجوال از کشور هندوستان رفت و موفق شد که او را هم با شکست بدرقه کند و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

کامیابی ملی پوش جودو جوان کشورمان در مرحله نیمه نهایی موفق شد که حریف خود را شکست دهد و با سه پیروزی مقتدرانه به مرحله نهایی این مسابقات صعود کند.

در دیگر اوزان این رقابت‌ها قاسم باغچقی در وزن ۹۰ - کیلوگرم بعد از آن که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد، در مرحله دوم به مصاف ناگاشیما از کشور ژاپن رفت و نتوانست از سد این حریف گذر کند و به مرحله شانس مجدد این مسابقات صعود کرد.

باغچقی در مرحله شانس مجدد به مصاف حریف خود از کشور هندوستان رفت و توانست او را شکست دهد و برای کسب مدال برنز باید تلاش کند.

پرهیزکار فینالیست جودو جوانان آسیا

در وزن ۱۰۰- کیلوگرم علی پرهیزگار در دور اول با قرعه استراحت برخورد کرد. او در مرحله دوم به مصاف حریف کره‌ای خود رفت و توانست او را هم با شکست بدرقه کند و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کند.

پرهیزکار ملی پوش جوان جودو کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریف خود از کشور ژاپن رفت و توانست که او را هم با شکست بدرقه کند و با اقتدار به مرحله نهایی مسابقات صعود کند.

در دیگر اوزان این رقابت‌ها فرزین شاهباز در وزن ۱۰۰ + کیلوگرم در اولین مبارزه خود به مصاف چن، چون چیا از کشور میزبان (چین تایپه) رفت و توانست او را مغلوب کند و به مرحله دوم این مسابقات صعود کند.

شاهباز در مرحله دوم نیز توانست از سد حریف خود عبور کند و به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کرد.

شاهباز جودوکار ملی پوش جوان کشورمان در مرحله نیمه نهایی، برابر حریف خود از کشور مغولستان قرار گرفت و نتوانست در برابر او موفق باشد و باید برای کسب مدال برنز تلاش کند.

همچنین در بخش بانوان امروز ما دو نماینده را بر روی تاتامی داشتیم.

ابتدا در وزن ۶۳ کیلوگرم صدف بیرانوند در اولین مبارزه خود به مصاف «لو ینگ لیائو» از کشور چین تایپه میزبان مسابقات رفت و نتوانست در برابر او موفقیتی کسب کند و مغلوب شد.

بانوی جودوکار ایرانی فینالیست مسابقات آسیایی شد

در دیگر وزن این رقابت‌ها مریم بربط بانوی جودوکار جوان کشورمان در وزن ۷۰ کیلوگرم ابتدا در دور اول رقابت‌ها با قرعه استراحت روبرو شد.

بربط در مرحله دوم به مصاف حریف خود از کشور هندوستان رفت و توانست او را با امتیاز ایپون از سد راه بردارد و به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

مریم بربط جودوکار جوان کشورمان در مرحله نیمه نهایی در مبارزه با حریف خود از کشور میزبان (چین تایپه) قرار گرفت و توانست او را هم با امتیاز ایپون از سد راه بردارد و با سه پیروزی متوالی مقتدارنه پا به مرحله نهایی این مسابقات گذارد.


بیشتر بخوانید:

مدیر تیم‌های ملی جودو: نوجوانان و جوانان جودو کار به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند/ امیدواریم وزارت ورزش حمایت بیشتری از ما کند

محسنی: سرمربی تیم ملی جودو باید به روز باشد

نفرات اعزامی به مسابقات جهانی جودو کارگران مشخص شدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار