اعزام ۱۰ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم خراسان شمالی

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از اعزام ۱۰ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،عیسی برجی مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به بیماران نیازمند، ۱۰ گروه جهادی پزشکی بسیج به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.

برجی افزود: اولین گروه جهادی پزشکی ۱۱ مرداد سال جاری به منطقه بهکده رضوی مانه و سملقان به مدت یک روز اعزام خواهد شد.

او اضافه کرد: این گروه متشکل از یک پزشک، یک روانشناس، یک کارشناس بهداشت و ۱۰ نفر از دانشجویان پرستاری در بحث غربالگری و آموزش است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: گروه دوم از ۱۲ مرداد تا ۱۶ مرداد ماه سال جاری به پنج روستای منطقه دشت گرمه اعزام و خدمت رسانی خواهند کرد.

برجی با بیان اینکه فعالیت این گروه جهادی در حوزه دندانپزشکی است، اظهارداشت: این گروه متشکل از ۱۵ دندانپزشک و دانشجوی پرستاری است.

او در ادامه از اعزام گروه جهادی "فائزین" از ۲۰ مرداد تا ۲۶ مرداد سال ۹۸ به ۱۵ روستای منطقه حصارچه راز و جرگلان خبر داد و عنوان کرد: این گروه متشکل از ۴۰ متخصص و دندانپزشک است که با نظارت تخصصی بسیج جامعه پزشکی صورت می‌گیرد.

برجی همچنین از اعزام گروه جهادی دانشجویی متشکل از دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی و متخصصان به مدت ۱۰ روز در ۱۵ روستای منطقه قوشخانه شیروان از ۲۰ تا ۳۰ مرداد ماه سال جاری جهت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی خبر داد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۳ تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون، ۱۴ تیم پزشکی به مناطق سیل زده خراسان شمالی، لرستان و گلستان و پنج گروه جهادی پزشکی نیز به مناطق محروم استان جهت خدمت رسانی و ویزیت رایگان بیماران نیازمند اعزام شده اند.

انتهای پیام/د

اعزام ۱۰ گروه جهادی پزشکی به مناطق محروم خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.