تیم گلبال اردبیل نائب قهرمان مسابقات کشور شد

تیم گلبال مردان اردبیل در رقابت‌های قهرمانی کشور به مقام نائب قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فینال رقابت‌های قهرمانی کشور گلبال مردان صبح امروز با بازی تیم‌های همدان و اردبیل در دسته یک آغاز شد که دراین بازی تیم همدان با برد بازی و در مجموع با کسب ۱۵ امتیاز اول شد و اردبیل با ۱۲ امتیاز به عنوان نائب قهرمانی و اصفهان با ۹ امتیاز بعنوان سومی رسید.

در این مسابقات ۲۸ تیم از استان‌های کشور حضور داشتند و تیم اردبیل در این رقابت‌ها در دسته یک با تیم‌های بزرگی همچون اصفهان، کرمان و خوزستان هم‌گروه بود که خوشبختانه با برد هر سه بازی به نیمه نهایی صعود کرد و با شکست تیم تهران در این مرحله، درفینال به رقابت با تیم همدان پرداخت.

حسن جعفری، محمد پرنیا و مصطفی شهبازی سه بازیکن ملی‌پوش حاضر در تیم اردبیل بودند که درپایان حسن جعفری با ۳۶ گل زده به‌عنوان آقای گل مسابقات انتخاب شد و تیم اردبیل به عنوان بهترین خط حمله معرفی شد.

در دسته دو خراسان رضوی با ۱۲ امتیاز اول شد، یزد با ۹ امتیاز به عنوان دوم دست یافت و مازندران با ۱۰ امتیاز سوم شد و در دسته سه گیلان با ۱۸ امتیاز اول، کردستان با ۱۸ امتیاز دوم و کرمانشاه با ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

پایان مسابقات گلبال قهرمانی کشور

برچسب ها: گلبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.