سواحل شمالی و مرکزی بوشهر مواج می‌شود

هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد سرعت وزش باد‌های شمال غربی از بعدازظهر امروز در سواحل شمالی و مرکزی افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشـان می‌دهد که سرعت وزش جریانات شمال غربی در ساعاتی از بعداز ظهر امروز و فردا در سواحل شمالی و مرکزی افزایش می‌یابد و در این مناطق دریا تا حدودی متلاطم خواهد شد.

زهرا راستگو افزود: انتظار داریم امروز و فردا در بیشتر نقاط استان دمای هوا به طور محسوسی افزایش یابد و در برخی نقاط غیر ساحلی به آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد نیز برسد.

وی آسمان استان را تا فردا، صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط به ویژه نیمه شمالی استان وزش باد و احتمال گرد و خاک، پیش بینی کرد و ادامه داد: فردا در برخی سواحل استان مه رقیق صبحگاهی رخ می‌دهد.

رئیس گروه پیش بینی و صدور هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: باد نیز تا فردا بیشتر با جهت شمال غربی تا جنوب غربی و سرعت ۱۰ تا ۳۲ و در مناطق شمالی و مرکزی طی ساعاتی از بعد از ظهر امروز و شب تا ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد وزید.

راستگو گفت: ارتفاع موج دریا هم ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی استان در ساعات بعد از امروز تا شب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.