مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل:

زمین چمن فوتبال در سرعین احداث می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از احداث زمین چمن فوتبال در شهرستان سرعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ظهر امروز طی بازدید کارشناس فنی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از زمین پیشنهادی برای احداث زمین چمن سرعین که در روستای ورنیاب قرار دارد این محل را از بابت فنی و موقعیتی تایید کرد.

او افزود: این زمین که در حال حاضر متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است توسط فرماندار تلاشگر سرعین به اداره کل ورزش و جوانان استان پیشنهاد شده است که امروز بعد از بازدید و تایید کارشناسان فنی اداره کل ورزش و جوانان به مرحله مذاکره و تملیک این زمین که توسط شخص فرماندار پیگیری می‌شود رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: تمامی ارگان‌های شهرستان سرعین اعم از فرمانداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان شهرستان و امام جمعه سرعین بر آن شده اند تا در آینده‌ای نه چندان دور سرعین را به آرزوی چندین ساله (داشتن زمین چمن استاندارد) برسانند.

آقاخانی اضافه کرد: این مجموعه برای تربیت و برگزاری اردو‌های تیم‌های لیگ برتری، دسته یکی و فوتبال شهرستان استفاده خواهد شد تا یک آکادمی منظم برای شناسایی استعداد‌ها و برگزاری اردو‌ها در سرعین باشد.

انتهای پیام/ح

احداث زمین چمن در شهرستان سرعین

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.