تکلیف قرعه کشی و شروع لیگ برتر نوزدهم تا ۱۰ روز دیگر مشخص می‌شود

با توجه به روند تجهیز نیمی از ورزشگاه‌های میزبان رقابت‌های لیگ برتر قرار است تا ۱۰ روز دیگر تکلیف قرعه کشی و شروع این رقابت‌ها مشخص شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به تاکید فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران روی استانداردسازی ورزشگاه‌ها برای شروع لیگ برتر، برگزاری این رقابت‌ها از تاریخ ۱۰ مرداد به تاخیر افتاد و تاکنون هم زمان دقیقی برای آغاز این رقابت‌ها اعلام نشده است.

روز گذشته پنجمین نشست بین محمدرضا داورزنی (معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان) مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) حسن کریمی (مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی) مسئولان سازمان لیگ، مدیران اداره کل ورزش و جوانان استان‌هایی که در لیگ برتر نماینده دارند درباره روند تجهیز و استانداردسازی باشگاه‌ها برگزار شد و در پایان این نشست سعید فتاحی، مدیر مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد مسئولان نیمی از ورزشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرده اند برای تکمیل مراحل مجهز شدن آن‌ها به امکاناتی مانند سیستم بلیت فروشی الکترونیکی، نصب گیت‌های بازرسی و دوربین‌های مداربسته، شماره گزاری صندلی‌ها و جداسازی مسیر‌های ورودی به ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر زمان نیاز دارند.

او همچنین در بخشی از صحبت هایش اعلام کرد در صورتی که وضعیت این ورزشگاه‌ها مشخص شود قرعه کشی لیگ برتر انجام خواهد شد و بلافاصله لیگ شروع می‌شود تا تداخلی هم با برنامه اردوی تیم ملی در شهریور پیش نیاید.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد دست کم ۱۰ روز دیگر زمان قطعی آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر و قرعه کشی این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

لیگ برتر فوتبال ۲۶ مرداد آغاز نمی‌شود/ پیام سازمان لیگ به باشگاه‌ها

کلاس توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال برگزار شد

فتاحی: ۵، ۶ ورزشگاه آماده شود، لیگ برتر را آغاز می‌کنیم/ تعویق لیگ ارتباطی به بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها ندارد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار