مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد :

خواهر خواندگی یزد و فارس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از خواهر خواندگی یزد وفارس خبر داد و گفت: اولین تبادل فرهنگی یزد و فارس با اجرای گروه‌های تاتر یزد در فارس اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از خواهر خواندگی یزد و فارس خبر داد و گفت: اولین تبادل فرهنگی یزد و فارس با اجرای گروه‌های تئاتر یزد در فارس اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در دنیا احیای مسیر‌های تبادل فرهنگی مطرح است، افزود: حافظ شیرازی به تنها شهری که سفر کرده است یزد است و این دو شهر می توانند کار‌های هنری خود را به اشتراک بگذارند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه  اولین تبادل فرهنگی یزد و فارس با اجرای گروه‌های تاتر یزد در فارس اجرایی می‌شود،  از ایجاد دفتر تبادلات فرهنگی در شهر‌های ابرکوه و آباده فارس خبر داد.

 جوادیان زاده  با بیان اینکه امروز جوامع برای کامل کردن هویت فرهنگی خود باید تلاش کنند، ادامه داد: یزد آن چیزی نیست که در خطه‌ جغرافیایی خود بماند، باید به فراتر از استان برود و قطعه‌های هویت خود را در شهر‌های دیگر پیدا کند.

انتهای پیام/ی

یزد و فارس خواهر خوانده می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار