فرماندار ویژه تنکابن:

تنکابن قطب مرکز رشد غرب استان شود

فرماندار ویژه تنکابن از معاون علمی و فناوری رییس جمهور و استاندار مازندران خواست شهرستان تنکابن را به عنوان قطب مرکز رشد در غرب استان مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید امیر حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن در نشست شورای اداری مازندران که با حضور ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در تنکابن برگزار شد گفت: از معاون علمی فناوری رییس جمهور و استاندار مازندران می‌خواهیم که تنکابن را به عنوان قطب مرکز رشد در غرب استان مورد توجه قرار دهند تا زمینه استعدادیابی فناوری و علمی را در این منطقه داشته باشیم.

او افزود: تنکابن بالاترین میزان قبولی و رتبه‌های برتر کنکور در کشور را دارد که نشان از توان علمی جوانان  این منطقه است که عاشقانه در این عرصه فعالیت دارند.

او گفت: در حوزه برنج، مرکبات، ماهیان سردابی و چای، مرکز تحقیقات کشوری در تنکابن وجود دارد که نشان دهنده پتانسیل و زیرساخت این شهرستان است که باید از این ظرفیت‌ها برای استان استفاده کنیم.

حسینی جو به خسارات ناشی از برف و سیل سال‌های ۹۲ و ۹۵ و ۹۷ اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های عمده بخش کشاورزی تبدیل از شرایط سنتی به مدرن است که باید با تقویت شرکت‌های دانش بنیان زمینه رونق تولید را فراهم کنیم.

فرماندار تنکابن در پایان گفت: برای رسیدن به توسعه باید اراده شخصی به اراده و خواست عمومی تبدیل شود.
انتهای پیام/س
 

توجه ویژه به تنکابن برای بدل شدن به قطب مرکز رشد غرب مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.